1 Laatst bewerkt door marijke (18-02-2009 07:11)

Onderwerp: Voorjaarsmarkt cupcakes

Vanmiddag dus de voorjaarsmarkt gehad en deze cakejes waren een groot succes! (het waren 84 cupcakes, maar ik ben weer zo dom geweest om te vergeten een foto te maken van overzicht van de hele tafel! :S ) Toen de markt half voorbij was waren ze al uitverkocht! :D Met als grootste afnemer: mijn opa! :lol: 12 cakejes gekocht! "Niks tegen oma zeggen hoor!" Haha!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-4WKK6PVZ.jpg

Maar aan het verhaal zat nog een staartje... Ik dacht dus lekker snel klaar te zijn en naar huis te kunnen... komen ze nog met 10 cakes, 4 taarten en 2 broden, die ik ook maar even moet verkopen... :S Najaaa zeg! Maar uiteindelijk ook dat alles (op een kwart appeltaart na) verkocht ruim een uur voor het einde van de markt! ;)

2

Re: Voorjaarsmarkt cupcakes

Zien er erg mooi en lekker uit hoor!
Je bent een goede marktkraamvrouw dus :lol:

3

Vrolijke kleuren. Slim dat je kaartjes erbij had staan zodat je het niet elke x hoeft uit te leggen.
Als ik mn auto wil verkopen moet ik jou hulp in roepen :)

4

leuke cakje zien er lekker uit

groetjess

5

Deze zien er alvast erg mooi uit :Y
Jammer dat je ze niet alle 84 op foto hebt...

En haha, die opa's toch :lol: Ze zijn werkelijk allemaal hetzelfde :lol:

xxx

6

Ik snap het niet zo goed. Stond je er dan niet voor jezelf te verkopen?
Leuke cc's!

7

Whahaha, je opa 12 kopen, en je mocht oma dus niet vertellen. Klinkt als de mijne (al is hij er niet meer). leuke cupcakes zeg! En wat goed dat je ze allemaal heb kunnen verkopen!

Groetjes Tweety!

8

Wat een leukerds zeg. Gaaf dat je alles verkocht heb.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

9

heel leuk zeg, kan me voorstellen dat alles verkocht was van je cc, ze zien er ook erg leuk uit!!

10

Wat een werk zeg!
Maar ze zien er allemaal als plaatjes uit..
en leuk dat je de kleuren passend bij de smaken hebt gemaakt,
tenminste, het viel me op dat het combinerend is...

11

Zo! Jij bent goed bezig!
Ziet er weer geweldig uit!

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.

12 Laatst bewerkt door marijke (10-05-2008 08:52)

Tinkelbel schreef:

Deze zien er alvast erg mooi uit :Y
Jammer dat je ze niet alle 84 op foto hebt...

Ja, ik zit er nog steeds van te balen, maarja, dat krijg je met die stress! (heb ze daar maar op het laatste moment opgespoten, omdat ik anders bang was dat het met vervoer niet helemaal goed zou komen.) Maar wees gerust: ik had 6 verschillende soorten, en die staan er wel allemaal op! ;)

smarianne schreef:

Ik snap het niet zo goed. Stond je er dan niet voor jezelf te verkopen?
Leuke cc's!

Nee, de opbrengst was voor het goede doel (nieuwe vitrage voor een zaal bij de kerk... tsja, wat je een goed doel noemt! :lol: )

Nog een tip voor mensen die cupcakes maken op een markt oid waar ook redelijk veel ouderen komen (wat bij mij dus ook het geval was): maak ook suikervrije cupcakes! Hoe en wat moet ik ook nog even ontdekken, maar ik wil het de volgende keer wel proberen! :)

Leuk geworden hoor al die cupcakes!!!!!

Leuke cupcakes die dus super snel verkocht zijn.

Groetjes, Jolanda
Mijn foto's kun je zien op www.mijnalbum.nl/Album=WZ4SGBSA

15

ze zien er erg gezellig uit!

16

Ze zijn erg leuk...en wat goed dat je ze allemaal verkocht hebt...die opa van jou :lol: echt geweldig ;)

Goeie tip van je om suikervrije CC-tjes te maken...dat is er een om te onthouden :)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

17

Hoe hebt jij ze gemaakt ???(foto is niet zichtbaar)ik zoek een goedkoop gerecht want ik wil het ook gaan doen voor school alleen gaat het bij ons om minstens 200 cupcakes en dan nog evenueel appeltaartpunten en brownies dus dat is hard werken.

18

Ik kan helaas je foto niet zien... ben wel erg benieuwd hoor! 84 ccs, wat een werk!

groetjes Sas

Groetjes, Niels.
Wil je onze taarten zien? Bezoek dan: http://www.nisastaarten.nl

19

Dames, het is een heel oud topic, uit mei 2008...
Ik weet niet of hier nog op gereageerd zal worden!

To WUD or not to WUD, that's NEVER the question!

20

...zo beter? ;)