1

Onderwerp: Gelijke taarten...hoe?

Hoe zorg ik, dat drie taarten in verschillende maten (25-20-15) dezelfde hoogte na vullen hebben?

Ik let altijd wel op, dat ik gelijk vul, maar op de een of andere manier zijn ze altijd verschillend van hoogte.

Tips...iemand?

Liefs,
Kim

Kim's Taartjes! Wat zullen we vandaag weer eens verzinnen om te kunnen bakken?

2

Re: Gelijke taarten...hoe?

bij  mij zijn ze altijd eigenlijk wel gelijk en anders ontloopt het elkeer niet zo veel. ik heb wel eens een verschil gehad van een halve cm maar, omdat ik ze tijdens het vullen altijd naast elkaar houd bij een stapel opdracht, dan druk ik ze als ze gevuld zijn en voor het afsmeren nog even iets steviger aan.

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

3

Re: Gelijke taarten...hoe?

Als je zorgt dat ze na het bakken al redelijk gelijk zijn (dan kun je er namelijk nog een plakje afsnijden als het nodig is.), dan zijn ze na het vullen meestal wel ongeveer gelijjk. Ik meet het nooit na ofzo... meestal scheelt het zo weinig dat niemand het ziet. Je kunt het natuurlijk ook nameten en eventueel even aandrukken of nog een klein laagje vulling erbij doen ergens om nog iets op te hogen.

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me