1

Onderwerp: Wat kan dat toch zijn???

Hallo,

ik snap er niets meer van mijn kapsels worden mooi hoog maar worden niet binnen de gezette tijd gaar.Als ik na 30 minuten prik is het nog steeds drillerig.Ze worden na langere tijd wel gaar maar ook droog :( maar de smaak is wel goed!
Is er iemand die nog een tip weet heb er al wat gehad en dat ook geprobeerd maar nog steeds hetzelfde probleem.

Groetjes Carola

Veel oefenen baart kunst :)    Groetjes Carola

2

Re: Wat kan dat toch zijn???

ff de temp verlagen en iets langer bakken..
verder weet ik niet

3

Ik had het ook nu zet ik de oven dus iets hoger blijkbaar word mijn oven iets minder warm dan hij aangeeft.

4

Rain schreef:

Ik had het ook nu zet ik de oven dus iets hoger blijkbaar word mijn oven iets minder warm dan hij aangeeft.

Bedankt voor de tips!

Rain: die tip had ik nog niet gehad die ga ik zeker morgen even uitproberen,
ik hoop echt dat dat het is alvast bedankt.
Laat nog even weten hoe het is afgelopen?

Groetjes Carola

5 Laatst bewerkt door caatje1979 (18-02-2009 15:27)

caatje1979 schreef:
Rain schreef:

Bedankt voor de tips!

Rain: die tip had ik nog niet gehad die ga ik zeker morgen even uitproberen,
ik hoop echt dat dat het is alvast bedankt.
Laat nog even weten hoe het is afgelopen?

Groetjes Carola

Rain:

het is helaas weer niet gelukt hoor snap er echt helemaal niets meer van, heb de oven flink hoger gezet maar nog steeds hetzelfde probleem.

En helemaal dilemma want ik moet morgen een stapeltaart afleveren,maar dat moet ik nu waarschijnlijk met droge biscuits doen ben ik bang!

De oven is pas 3 maanden oud en overige bak en braadsels gaan hartstikke goed!!!

Groetjes carola

6

sinds ik over ben gestapt naar XL eieren moeten die van mij ook langer in de oven blijven staan.
ik ga dus weer over op M/L eieren, dan vind ik ze toch lekkerder. misschien is dat het probleem?

7

Hallo Chantal,

nee ik heb geen XL eieren gewoon L.Ik snap er echt helemaal niets van.

groetjes

8

Als je biscuit droog is tremperen met wat lekkers. Merkt niemand er meer wat van!! :9

If life gives you lemons, make lemoncurd.