1

Onderwerp: 20 personen stapelen

Mmmhm ik weet het ik ben dwars... ik mag binnenkort een stapeltaartje maken voor 20 personen. 2 lagen uiteraard. Nu had ik eerst bedacht om dan 16 en 22 te gebruiken. Alleen dwars als ik ben zou ik het nu graag anders doen. Gisteren namelijk mijn nieuwe bakpannen binnen gekregen en wil er zo graag mee aan de slag.) (nee ik heb geen geduld hahahaahahah)

Zou ik (als ik hele hoge kapsels heb uiteraard) ook goed 20 stukken kunnen halen uit 15 en 20 cm... Wat is jullie ervaren mening? :D

2

Re: 20 personen stapelen

Uit 20 cm haal je 10-12 stukken en uit 15 cm haal je 6-8 stukken, dus......

Groet, Jolanda

3

Zou dus net kunnen, als je hoge kapsels hebt.

4

hmmm  vind het maar net aan, komt een beetje krenterig over als ik het zo mag zeggen sorry

Wat een bloemetje?  nee van mij krijg je een taart!!!

5 Laatst bewerkt door Lientje (17-02-2009 22:18)

christol schreef:

hmmm  vind het maar net aan, komt een beetje krenterig over als ik het zo mag zeggen sorry

hmmm nou krenterig is niet de reden zoals ik al geschreven had... Maar wil gewoon liever aan de slag met die mooie bakpannen ipv met een vormpje van 2.5 cm hoog...

Maar dames zal het toch wel bij het oorspronkelijke idee houden... Bedankt voor jullie reacties.

6

Lientje schreef:
christol schreef:

hmmm nou krenterig is niet de reden zoals ik al geschreven had... Maar wil gewoon liever aan de slag met die mooie bakpannen ipv met een vormpje van 2.5 cm hoog...

Maar dames zal het toch wel bij het oorspronkelijke idee houden... Bedankt voor jullie reacties.

hoi lientje, volgens mij kwam mijn opmerking verkeerd bij je over!

Ik wilde daarmee zeggen dat het krenterig overkomt, dus je het advies meegeven om wat groter te doen.

Ik wilde onder geen beding zeggen dat je krenterig bent hoor!!

Wat een bloemetje?  nee van mij krijg je een taart!!!

7

Ik vind het ook krap berekend, bereken altijd de doorsnede min 10 cm voor het aantal personen.
Dus 20 cm is 10 pers. 15 is 5 pers., enz.

www.taartmomentjes.nl Een taart voor elk moment.

8

is soms lastig he om via geschreven tekst kenbaar te maken hoe je iets bedoelt