1

Onderwerp: Vulling zonder slagroom of gelatine?

Voor een taart die ik binnenkort mag gaan maken ben ik op zoek naar vullingen waar geen slagroom en/of gelatine in zit. Het dametje waar de taart voor is lust het niet. Veel verder dan jam en banketbakkersroom kom ik eigenlijk niet. Wie heeft er nog meer suggesties?

2

Re: Vulling zonder slagroom of gelatine?

(meringue) botercreme met een lekker smaakje ?

3

wat doe ik er door om er een smaak aan te maken??

en hoeveel gewoon op smaak??

4

Steeds even proeven. Je kan er heel veel smaakjes door doen, zoals vannille, amandel, rum. Of jam, pasta,oploskoffie voor moccasmaak,saroma. Enz. enz.

5

je creme kan je op smaak brengen door bv patidess smaakversterkers, maar je kan ook puddingen gebruiken, joh als je even spit kom je tot de conclusie dat er veel meer is dan je denkt in eerste instantie

ik gebruik nooit gelatine volgens mij en slagroom ook niet vaak.

Maar lust die dame het alleen niet of mag ze het niet, want dan zit je met een groter probleem

Wat een bloemetje?  nee van mij krijg je een taart!!!

6

Danoontje is ook een lekkere vulling, zeker voor kinderen!

Official Wilton Method Instructor.Kijk voor al je bakingrediënten, taartdecoratie-materialen en voor leuke workshops op www.debakwinkel.nl

7

Ik ben helemaal voor de zwitserse merenguecreme van tartacadabra. Die kun je met vanalles vullen (vulling vullen? naja) Bokkenpootjes bijvoorbeeld of stroopwafels. Dat valt bij dames altijd wel in de smaak...

Of wat gepureerd fruit (perziken oid) erdoorheen

Succes!!

Groetjes, Tante Fondante
www.tantefondante.tk

8

Chocolade fudge
of ananasvulling

Heb je er al meer gevonden? En welke want dan zou ik dat ook graag willen weten. Ben der ook naar op zoek omdat slagroom niet lang houdbaar is