Onderwerp: Fysiotaart
Een collega van me wilde graag haar fysio bedanken voor alle behandelingen! Foto was laatste moment werk, vandaar die achtergrond 

Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Fysiotaart
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Een collega van me wilde graag haar fysio bedanken voor alle behandelingen! Foto was laatste moment werk, vandaar die achtergrond 

Gaaaaf!
Haha, mijn fysio zit gelukkig nooit zo!
(Maar goed ook!!!!)
Hij ziet er erg mooi uit (de taart)... 
Heel mooi gemaakt, had wel gewild dat mijn fysio ook zo op mij ging zitten 
knap geboetseerd
SUPER...:thumb:
nou, dan heb je wel een erg intieme relatie met je fysio 
hahaha die is gaaafffffffffffffff mooi man 
Geweldig hoor erg grappig!!
Haaa, die is leuk!
Gelukkig zit ook mijn fysio niet zo!
Maar hij is wel ontzettend leuk!
Groetjes, Jose
Nou ik heb net je fotoalbum bekeken,maar....petje af!
Heel goed geboetseerd.:thumb:
super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vergeet er helemaal bij te zeggen dat ik hem supergaaf gemaakt vind. vooral de kuiten en voeten vind ik ontzettend mooi gedaan... vraag mij niet waarom mij dat opvalt, heb zelf ook geen idee 
haha!!!! Erg leuk gemaakt!! Dat genot op het gezicht van het vrouwtje.. Ben zelf fysio maar zo masseer ik nooit
Dan zou t meteen ook een taartje worden voor de tuchtraad haha. Heel leuk gedaan!
leuk hoor!
Wat een supergrappig taartje, zo'n fysio wil ik ook wel (alleen als het zo'n lekker ding is als die van jouw he!)
Ergonomisch gezien is het wel een betere werkhouding voor de fysiotherapeut zo, dan zo naast de tafel te staan...
!
Ik ben ook fysiotherapeut geweest, en heb ook wel zo gemasseerd maar dan wel op de camping, bovenop mijn zusje of een vriendinnetje.
Gave taart!
Wat een ontzettend geweldige taart. Zou het gezicht van die fysio wel willen zien, haha.
Maarreh, wat heb jij een talent zeg! 
Is die man getrouwd? Nou dan heeft zijn vrouw gelijk een goede afdruk voor de advocaat.

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Fysiotaart