Re: Dummy gemaakt voor de opening van een taartenshop.
Heel mooi gemaakt:)
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Dummy gemaakt voor de opening van een taartenshop.
Heel mooi gemaakt:)
Prachtig!!!
supergaaf!!!
Heel leuk
Heel gaaf gemaakt zeg, super!
Waarschijnlijk mag ik 'm woensdag (en anders donderdag) in het echt bewonderen
Enne nieuwe funky tappits????????
Oooooh Wauwie! Pr
Heel erg mooi. Ik vind de kleuren en de krullen fantastisch
wow.......wat een geweldige taart.
Hoop dat de opening spectaculair was en het krantenstuk zien we natuurlijk graag terug
Hee daar is tie dan! Petra vertelde vol trots afgelopen zaterdag dat Caroline een dummy voor haar zou maken. Stik nieuwschierig was ze! Maareh hij is echt super mooi geworden!!! Inderdaad erg lief dat Caroline dit gedaan heeft! Oja Petra je winkel zag er (ook al was je zaterdag nog druk bezig) top uit, alleen jammer dat ik deze dus nog net niet in het echt heb kunnen bewonderen.
Jeempie de peempie...die heb je prachtig gemaakt Caroline
Caroline, die is echt gaaf!!
wauwwwwww....echt super mooi.......
hij staat heel mooi in het raam !!
Heel mooi!!!! Mooie kleuren, komt logokleuren heel mooi in terug.
Wauw! Wat een schitterende kleuren combi! Pr8igggggggg
heel erg mooi
Had nog geen berichtje achtergelaten, maar hem natuurlijk wel al eerder gezien. De tweede keer dat ik hem bekijk is ie zelfs nog mooier. Zal prachtig staan in de winkel!!
wow.......wat een geweldige taart.
Hoop dat de opening spectaculair was en het krantenstuk zien we natuurlijk graag terug
ehhh we hebben de foto die in de krant komt al gezien nou die willen jullie echt niet zien, we hebben er echt in een deuk gelegen. Jeetje het is best moeilijk ik weet niet wat ik heb maar camera's en ik liggen elkaar niet zo.
Maar het stukje wat ze erin hebben geschreven is echt goed geworden.
lune schreef:wow.......wat een geweldige taart.
Hoop dat de opening spectaculair was en het krantenstuk zien we natuurlijk graag terugehhh we hebben de foto die in de krant komt al gezien nou die willen jullie echt niet zien, we hebben er echt in een deuk gelegen. Jeetje het is best moeilijk ik weet niet wat ik heb maar camera's en ik liggen elkaar niet zo.
Maar het stukje wat ze erin hebben geschreven is echt goed geworden.
Whahahaha ik heb hem bij babbel gezet Clau, kan de rest even meelachen
Erg leuk!!
Wat een geweldige taart!
Hoe maak je die krullen?
Ilona
hele mooie taart, volgens mij zag ik hem vandaag in de winkel staan. Gave winkel trouwens!!!!!!!!
Wauw... had deze zomaar gemist. Supermooi caroline. Zijn dat nou steeds 2 dummies op elkaar?
jaaaa, heb hem gezien vandaag, een schatje is het!
Wat een geweldige taart!
Hoe maak je die krullen?
Ilona
Die heb ik met de sugergun gemaakt.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Dummy gemaakt voor de opening van een taartenshop.