1

Onderwerp: Nieuw

Hallo iedereen,

Ik ben nieuw hier maar ik weet niet precies waar ik het beste me vraag kan stellen vandaar dat ik het maar hier doe.

Ten eerste heb ik nog nooit zo'n mooie taart gebakken, ze zien er allemaal zo mooi uit dat ik ook een mooie taart wil maken. Maar hoe maak ik een zo;n mooie taart? moet ik daarvoor perse naar een workshop?of is het leuk om het zelf allemaal eens uit te proberen? Nou het laatste wil ik dus gaan doen. Lekker zelf proberen. Maar waar begin ik? Hoe en wat? Wat heb ik nodig? ect.

Als iemand mij kan helpen dan is dat meer dan welkom en lees ik het graag hier op deze forum.

Groetjes Julliette

2

Re: Nieuw

Begin eens met de FAQ te bestuderen, dan ben je al een heeeeel stuk wijzer!
Succes!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

3

Er zijn heel veel soortgelijke topic te vinden hierover. Met de zoekfunctie kom je al een heel eind. Gewoon eens lekker rondneuzen. Kijk ook eens bij FAQ en Howto's links in de kolom <---

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

Inderdaad, zoek eens bij de recepten en how-to's. Een workshop is niet per se nodig, maar je leert er natuurlijk wel heel veel in

'I love it when a cake comes together'

5

Hoi hoi,

Ook ik ben nog maar net begonnen, net na de kerst, maar heb inderdaad het virus te pakken. Ik bak nu 2 a 3 taarten per week en iedere keer worden ze mooier en mooier!

Waar ben ik mee begonnen

bisquitmix
marsepein
botercrememix
kleuren 4 stuks
een hartjesiliconenvorm
mix voor banketbakkersroom
smaakje van patidess voor door de botercreme
en een pot eigen gemaakte jam
crisco
boterspray van baukje

hier heb ik mijn eerste taart mee gebakken, ben nu ongeveer 150 euro armer maar wel veel vrienden rijker hahhaa

nee heb ondertussen meer dingen gekocht, die je oneindig veel kan gebruiken, een goede bakvorm was wel 47 euro maar hij is fantastisch bv

ik wens je veel succes en je zal zien dat het echt heel leuk is, ook om zelf te experimenteren ook ik heb geen cursus gevold, maar kan toch wel al veel hoor!

Wat een bloemetje?  nee van mij krijg je een taart!!!

6

Hallo Juliette,

Van harte welkom op het leukste forum van Nederland! Ook ik ben besmet en zwerf al een paar maanden rond om via foto's, how-to's en tips veel te leren.
Maar ik denk dat je nooit uitgeleerd raakt....en dat is maar goed ook.
Zelf heb ik nog geen taart gebakken, omdat ik nog steeds aan het "leren" ben.
(Misschien had ik toch beter een workshop kunnen volgen...;))

Heel veel plezier en van dit forum leer je het meest (allemaal aardige en hulpvaardige mensen!) :Y

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."