Re: Deze vind ik zelf echt heel gaaf geworden.
Vind hem prachtig! Mooie kleurcombinatie zo!
Openingstijden *Vrijdag 09.00 - 11.30 en 14.00 - 17.00 * zaterdag 09.00 - 12.00 ~~ Voor meer informatie zie www.creataart.nl~~
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Deze vind ik zelf echt heel gaaf geworden.
Vind hem prachtig! Mooie kleurcombinatie zo!
Ik wou dat ik een keer een inspiratieloze dag had en dan dit zou kunnen maken.... Echt heel mooi!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jaaaa, gaaf!!
Echt Te Gek!!!!
*)
smelt....hoe krijg je het toch iedere keer weer voor elkaar..ondanks het verhaal dat je weinig tot geen inspiratie had!
Weer een echte Wendy taart, en dat paars is echt supermooi (ook al haat je zelf paars)
o wat gaaf
Ik wordt hier helemaal stil van................ Jeminee wat een prachtige taart en wat een geweldige kleuren.
waren al mijn taarten maar half zo mooi als die van jou!
Die petshop figuurtjes lijken wel zo uit de winkel gekocht. Echt superknap!!!
Nou jij niet alleen. Ik vind hem ook erg gaaf.
heel erg knap!!
Ik ben er helemaal weg van. Ik houd WEL van paars. Ik weet eigenlijk niet hoe ik het moet zeggen. Ik vind het een van je mooiste (maar da's moeilijk kiezen). Bovendien heb ik een zwak voor die lieve kleine schattige beestjes. Workshoppie Wendy?
Helemaal af!
tis weer een dotje en wat een leuke kleuren zo!
Ge-wel-dig!
ja ik sluit me maar aan, HIJ IS SUPER
Tsja wat moet ik na 4 bladzijden vol complimenten nog zeggen???Nou gewoon dat ik hem ook weer geweldig vind, prachtige kleuren zo bij elkaar, geweldige petshoppies..gewoon helemaal top!
Geweldige taart, ik hou wel van paars en ook van lime groen dus helemaal mijn ding, en je petshoppies zijn echt super helemaal af.
Enne mijn meiden hebben nog geen peettante
Geweldig weer ! Als ik met niets begin eindig ik meestal ook met niets , maar ja, onderscheid moet er zijn !
Dat gluurende beestje bovenop is ook super, maar eh... da's toch een poesje??? Geen varkentje, toch???
Gefeliciteerd met je petekind!
Wauw!!!! Heeel mooi!
Bedankt voor de complimenten.
Puck vond hem trouwens super.
wauuuuuwwwwww wat een ontzettend prachtige taart!!!!!!!!! En die kleuren!!!!!!!!
Hoe maak je nou eigenlijk zo'n staand getal??????
Natuurlijk heb ik het idee van annette. Bedankt hoor.
Ik heb gewoon een worst gedraaid van fondant met wat tylose en prikkertjes in de onderkant gestoken en toen laten drogen.
Prachtige taart! Zoals altijd natuurlijk. En ik vind de paarse kleur zo mooi welk merk heb je gebruikt en is het gekleurd op marsepein, fondant of een combi?
Groetjes Wendy
Dit is fondant, dus om hem zo sterk van kleur te krijgen ging er wel wat doorheen.
Ik heb electric purple gebruikt met een drupje violet, beiden van spectrum.
Wat ik overigens tegenwoordig ook verkoop, en daar ben ik heel blij mee.
heellllllllllll mooi windy, je zou het bijna jammer vinden om het door te snijden
steek jij stokjes in de taarten?
ik gebruik de holle wilton dowels, dan staat het als een huis.
Heel erg mooi en de kleur zijn ook gaaf!
ik heb pas malletjes gekocht in de winkel voor petshopbeestjes om dit ook een keer te doen.
Die heb ik ook gebruikt voor de gezichtjes.
Moet zeggen dat het niet erg scherpe gezichtjes zijn, dus je moet er wat accent in maken. Het schilderen vond ik ook best lastig, was denk boetserend sneller geweest. Maar ja, dacht ik probeer eens wat uit.
Geweldig weer ! Als ik met niets begin eindig ik meestal ook met niets , maar ja, onderscheid moet er zijn !
Dat gluurende beestje bovenop is ook super, maar eh... da's toch een poesje??? Geen varkentje, toch???
Gefeliciteerd met je petekind!
Hihi, nee, echt een varkentje.
Liam heeft ook een paar beestjes, moet je soms ook goed kijken wat voor dier het is.
Maar van dichtbij heeft hij toch een heel klein varkens neusje en een krulstaartje en hoefjes.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Deze vind ik zelf echt heel gaaf geworden.