26

Re: Vers van de pers, de botercreme zit nog tegen het plafond

Hij is leuk zeg, ik dacht even dat het een vrijgezelle feest taart was. Ik vind haar een beetje op een bruid lijken met een sluier. :D GAAf hoor.

27

Wauw die is super zeg, en echt onwijs gaaf!!! En tja, de rotzooi opruimen is ook niet mijn sterkste kant, elke keer neem ik me voor om het gelijk op te ruimen en dan te freubelen, maar ja, de drang om te freubelen is sterker dan ik :lol:

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

28

mooi...ik ga hem onthouden!

Groet Corinne

29

Wat een ontzettende leuke taart. Mooi gedaan.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

30

Wauw... dit is ook een leuk, helaas...mijn dochter was vorige week jarig, dus het werd Hello Kitty, als ze dit had gezien...
Heel erg leuk, zeg!
Tja ook hier elke keer weer ruzie met de letters. Vet, geen vet, folie, poedersuiker, noem maar op.
Kun je aan geven hoe groot de taart is? Hij lijktt minstens een A3 formaat of lijkt dat maar zo?
Erg leuk, die gaan we onthouden!

Wendy

Spekkies en Zo, voor traktaties, spektaarten, spekfiguren en cupcakes & taarten !

31

Wat een supertaart, en dat dat bosje bloemen!

32

Wat een mooie taart ! dat bosje bloemen is zoooooooo lief, en hoe maak je de zwarte lijntjes zo strak? Knap zeg !!!

Groetjes, Conny

33

Heel erg mooi!!!