1

Onderwerp: Boobies! hoe maak je die??

Je ziet ze natuurlijk met tientallen tegelijk op de 18+ pagina ...maar hoe maak je ze nou vraag ik me dan af?? met de ikea schaaltjes dat heb ik wel gehoord,,maar bak je de mix daar dan in of bak je gewoon een taart in de springvorm en steek je ze er dan uit met die ikea kommetjes?? :S ik durf die kommetjes niet in de oven te doen namelijk. dus vandaar voor de zekerheid even deze vraag.. wil toch ook weleens zoiets gaan proberen of een keer een voetbaltaart ook leuk :D

Groetjes Miriam.

2

Re: Boobies! hoe maak je die??

Even zoeken met "boobies OR borsten OR tieten" en de rubriek 'Bakken & Vullen' of 'Taartdecoratie algemeen' selecteren levert je een heleboel topics op. Ook in de FAQ (Veel gestelde vragen ;)) staat er al wat over: FAQ bakken, vraag 7.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

De kommetjes kunnen gewoon in de oven, hoor. Bakspray erin, vullen en in de oven ermee! Geen probleem.

Official Wilton Method Instructor.Kijk voor al je bakingrediënten, taartdecoratie-materialen en voor leuke workshops op www.debakwinkel.nl

4

makatralsy schreef:

De kommetjes kunnen gewoon in de oven, hoor. Bakspray erin, vullen en in de oven ermee! Geen probleem.

Hoi hoi,

oke bedankt voor je reactie! maar ik ken de kommetjes van de ikea maar heb een soort gelijk kommetje bij de blokker gekocht..geen idee of deze ook in de oven mag. het is wel een soort rvs maar iets dunner dan die van ikea. er staat niks over op..
enig idee of die er ook in mogen??

Groetjes Miriam.

5

Marianne schreef:

Even zoeken met "boobies OR borsten OR tieten" en de rubriek 'Bakken & Vullen' of 'Taartdecoratie algemeen' selecteren levert je een heleboel topics op. Ook in de FAQ (Veel gestelde vragen ;)) staat er al wat over: FAQ bakken, vraag 7.

Hoi Marianne,

Oh oke ik had namelijk wel eens gezocht maar misschien toch niet goed genoeg. Ik kon er wel wat over vinden alleen niet precies hoe je ze precies klaarmaakt. vandaar dat ik deze topic heb gemaakt. maar ik zal in het vervolg eerst even de Faq goed doorlezen..oh ja nog even een vraagje?? kun je eerder gemaakte topics ook verwijderen..?? scheelt weer ruimte ;)

Groetjes Miriam. :D

6

mamamir28 schreef:

oh ja nog even een vraagje?? kun je eerder gemaakte topics ook verwijderen..?? scheelt weer ruimte ;)

Groetjes Miriam. :D

Ja dat kunnen wij, maar dat doen we eigenlijk niet zonder reden. Wel periodiek in een paar forumrubrieken, en bij Babbel en Show off na een jaar of 2 :)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag