1

Onderwerp: goedkoop en ook suikervrij

Wie wil me helpen!!!!!!!!!!!!
Ik ben op zoek naar een goedkoper recept voor icing,degen die ik nu heb is met 400 gr poedersuiker en 125 gr boter.Maar wij willen versierde muffins gaan verkopen op school.Dus dan is het met die poedersuiker wel duur.

Ook zoek ik naar leuke suikervrije recepten voor zowel icing/glazuur en muffins ook voor diezelfde verkoop,omdat er diverse mensen op school echt suikervrij moeten eten.
Alvast bedankt

2

Re: goedkoop en ook suikervrij

Euhm.. uit het sticky van deze rubriek (met als titel: Hier alleen recepten posten!:

Let op: deze rubriek is niet bedoeld om te vragen naar recepten!

Dus nogmaals het dringende verzoek:
In "Ingezonden recepten" niet vragen naar recepten of receptensuggesties, voor deze vragen is de rubriek 'Bakken & Vullen' bedoeld.

[MOVE] --> Bakken & Vullen

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

Ik koop een bus poedersuiker van 250 gram voor 67 cent. iets goedkopers kan ik me niet voorstellen. Ik vind het trouwens wel een vreemd recept voor icing. Normaal is dat met water en poedersuiker. Boter en poedersuiker is botercreme.

Voor wat betreft een suikervrij recept, moet je even via de zoekfunctie op het forum zoeken, staan verschillende topics over suikervrij.

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

4

Ja, bij mij is ook de boter duurder dan de poedersuiker, dus het lijkt me juist wel voordelig........

Muffins kan je prima maken met zoetstof. Voor glazuur kan je beter even nagaan wat voor zoet ze wel mogen. Want dat is met zoetstof denk ik niet zo'n succes.

If life gives you lemons, make lemoncurd.

5

Kadohke schreef:

Ik koop een bus poedersuiker van 250 gram voor 67 cent. iets goedkopers kan ik me niet voorstellen. Ik vind het trouwens wel een vreemd recept voor icing. Normaal is dat met water en poedersuiker. Boter en poedersuiker is botercreme.

Voor wat betreft een suikervrij recept, moet je even via de zoekfunctie op het forum zoeken, staan verschillende topics over suikervrij.

Die mevrouw waar ik het van heb die noemde het icing(?????:think:) dus ik weet ook niet beter.Het gaat erom hoe het eruit zit en het is lekker dik dus ik kon goed gras en water ermee maken.
Maar waar koop jij die poedersuiker de goedkoopste die ik kon vinden was 97 cent (250gr)dus dat tikt aan bij grotere hoeveelheden,boter heb ik gevonden voor nog geen 50 cent en die is lekker zonder zout
Ik bak wel al jaren van alles alleen de laatste jaren uit pakken(lekker makkelijk met kinderen)maar wil het nu weer volop gaan doen.
En dus vd zomer(juni) op de school-fancy-fair ze eventueel te gaan verkopen en dan hoe lager de productie kosten des te meer inkomsten voor school

6

Op de webshop kan je ook poedersuiker (suikerbakkerspoeder) kopen

Die 'boter' voor minder dan 50 cent is hoogst waarschijnlijk margarine, dus geen boter. Je kan het wel gebruiken maar is wel minder lekker. De goedkoopste (room)boter kun je kopen bij bijvoorbeeld AH (zaanse hoeve) en Lidl voor 75 cent.

Icing zonder suiker wordt lastig vrees ik.

Mijn website: Presentaart

7

Het merk poedersuiker maakt waarschijnlijk niet uit, maar de winkel waar je het koopt wel. (Jumbo, Deen, Lidl, Aldi e.d. zijn goedkoop. Maar je moet dus niet naar de plus, spar e.d. gaan, dan is alles megaduur.) En de suikerbakkerspoeder van de hebshop is ook niet duur.

If life gives you lemons, make lemoncurd.