Onderwerp: Marsepein versieren
Als je een taart met marsepein hebt bekleed kun je dan op het marsepein ook suikerbloemetjes, pareltjes enz leggen?
Mijn dochter wil graag haar taart versieren met die versieringen die je bij de supermarkt koopt.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Marsepein versieren
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Als je een taart met marsepein hebt bekleed kun je dan op het marsepein ook suikerbloemetjes, pareltjes enz leggen?
Mijn dochter wil graag haar taart versieren met die versieringen die je bij de supermarkt koopt.
Ja hoor, dat kan prima. Vastplakken met een ietsiepietsie water. Met pareltjes is het handiger om eerst een klein kuiltje erin te drukken en daar de parel in te plakken.
Bedankt voor het antwoord. Im was bang dat het marsepein misschien zou smelten of zoiets. Ben nog maar net bezig met taarten bakken.
Ik gebruik die mooie beestjes en balletjes ook heel vaak op marsepein of op MMF. Ondanks mijn tegenzin blijven ze favoriet van mijn kinderen!!!
O, en ik plakte de pareltjes nooit. Drukte ze er gewoon in. Nooit problemen mee gehad, maar je zal zien dat ze de volgende keer wel gaan vallen. Dus goede tip!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Marsepein versieren