Onderwerp: Deze vind ik zelf echt heel gaaf geworden.
En toen ik begon had ik echt geen pit in mijn ****
Ik had nog niet echt een idee wat ik ging doen en uiteindelijk begon ik er erg laat mee en had ik ook nog geen voorwerk gedaan. Op de 10 na dan, dat wilde ik graag eens doen.
Had een servet van petshop mee gekregen voor een beetje kleur idee, maar heb niet alle kleuren verwerkt, vind deze kleurcombie super, en ik haat paars.
Toen maar gekozen voor stippen met de kopjes net als de servetten en zo begonnen met ballen draaien en rondjes uitsteken.
Ondertussen mopperend door de telefoon tegen mijn vriendin dat ze dit jaar niet te veel moest verwachten want het liep niet zo lekker en ik zat te klooien, wist niet hoe het aan te pakken, voor ik eens een beslissing had genomen hoe ik haar naaam zou doen..........
En ineens, kwam alles samen en zat ik in mijn handen te klappen van ouderwets taart plezier.
Op het laatst het varkentje er nog op gemaakt, vind hem wel schattig door de 0 heen kijken.
Puck (mijn peetdochter) haar vader haalde hem een uurtje terug op en vond hem super. Mijn vriendin belde net, vond hem geweldig.
Puck zelf heeft hem nog niet gezien. Ben heel benieuwd hoe ze hem gaat vinden.
Sorry voor het hele verhaal, hier is ie dan.
Onderste gevuld met chipolata creme en mandarijntjes en abricozenjam.
De bovenste met aardbeienjam en aardbeien creme.