Onderwerp: Oooh, durf ik wel?
Nou, al mn moed bij elkaar geraapt om jullie mijn taarten tot nu te laten zien. Helaas heb ik vaak geen foto's gemaakt, stom, stom.
De pok
www.tantefondante.tk
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Oooh, durf ik wel?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Nou, al mn moed bij elkaar geraapt om jullie mijn taarten tot nu te laten zien. Helaas heb ik vaak geen foto's gemaakt, stom, stom.
De pok
Die draak is echt heel gaaf!
De anderen zijn ook mooi hoor, maar die heb ik al in verschillende vormen gezien. De draak is echt origineel!
nou zus, ik had al gezegd, dat je prinses ook heel mooi is, daar waag ik me nog niet aan! en die draak en dinosaurustaart ook goed hoor!
wow, gave taarten. barbiejurk is echt geweldig, draak, wow, de rest ook geweldig
Mooie jurk van de prinses!
Leuke taarten
Tuurlijk je moet ze showen....hahaha ik hoor het mezelf zeggen want ik post ook niet alles hoor ik vind je barbie echt super zo origineel!!!!!
Nou lekker blijven posten hoor! Wat een mooie taarten al!!!
Vooral die barbie! Super!
Mooie taarten hoor, die Barbie is echt een plaatje!
ik vind ook dat je gewoon moet posten!!!!!!!!!!! Goed gedaan. Ja met die pokemon taart daar ben je dan ook weer achter met het slagroom gebeuren, doe je geen tweede keer.
Mooie taarten! Enne... gewoon posten hoor!
Erg leuk, vooral die barbie vind ik mooi met die bloemetjes. En die draak is heel apart. Leuk gedaan.
daar heb je geen moed voor nodig hoor! ze zijn super!
hartstikke mooi hoor!
Leuke taarten allemaal, vooral je barbie!!
Hele leuke en originele taarten! Ik vind je barbietaart ook echt heel erg mooi gemaakt!
Prachtige taarten hoor, vooral blijven showen!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Oooh, durf ik wel?