Re: Bruidstaart rozen met gouden randjes
prachtige bruidstaart!!!!!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaart rozen met gouden randjes
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
prachtige bruidstaart!!!!!!!
nou.. mooi hoor!! C'est tres chique!!
Tuurlijk was de bruidegom in zijn nopjes met deze geweldige taart!!
heeel mooi mag ik vragen welke kleur je hebt gebuikt want moet een champagne kleurige taart maken vvind dit wel heel mooi
Super Lisette, Fijn dat we haar dan toch een beetje een off with jurk hadden gegeven.
heeel mooi mag ik vragen welke kleur je hebt gebuikt want moet een champagne kleurige taart maken vvind dit wel heel mooi
Ik heb ivoorkleur van americolor gebruikt.
Geheel erg mooi, poepie chique
Jolanda
Wow!! Geen andere woorden voor, echt wow!!! Mag ik vragen hoe je dat gouden randje gemaakt hebt? En het goud op de roosjes? Heb je dat gewoon met dustingpoeder gedaan?
Wow!! Geen andere woorden voor, echt wow!!! Mag ik vragen hoe je dat gouden randje gemaakt hebt? En het goud op de roosjes? Heb je dat gewoon met dustingpoeder gedaan?
De gouden randje is een heel dun lintje en de gouden randjes op de roosjes heb ik geverfd met gouden dusten poeder met rejuventor (alcohol).
Wauw! Mooi! Erg sjieke taart!
Schitternd gemaakt!
Mooie bruidstaart. Personelijk vind ik het alleen jammer dat die op een witte standaard staat. maar je taarten zien er uit.
Heel, heel erg mooi en een geweldig geboetseerd bruidspaar!
Prachtig en wat een mooie kleur!!
Zoals al je taarten, deze is ook weer schitterend mooi.
Wat een mooie strakke taart zeg!! Goed gedaan
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaart rozen met gouden randjes