Onderwerp: Dinosaurusjes......................
Voor Jochem. Ik moest vandaag eerst werken en had afgesproken dat de taart om 21:00 uur klaar zou zijn. Nou ga ik altijd op de fiets naar mijn werk en om 1800 wil ik mijn fiets pakken en heeft een
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Dinosaurusjes......................
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor Jochem. Ik moest vandaag eerst werken en had afgesproken dat de taart om 21:00 uur klaar zou zijn. Nou ga ik altijd op de fiets naar mijn werk en om 1800 wil ik mijn fiets pakken en heeft een
Wat mooi zeg en zo mooi geboetseerd, ook het steenpatroon van je rotsen, echt super!!!
Wat leuk gedaan zo met drie bollen! Prachtig gemarmerd ook
en je dino's zijn ook erg leuk geworden. Knap gedaan in zo weinig tijd!
Wat een gave taart zeg...zullen mijn twee jongste jongens helemaal geweldig vinden 
Jeetje wat een stress, maar gelukkig heb je je fiets nog!
En je taart is helemaal geweldig, zo met drie bollen heb ik hem nog niet eerder gezien.
Ennuh nog even, dan mogen we naar Wendy
heb er al onwijs veel zin in!
Heeel gaaf gedaan!!
leuk gemaakt!!!!
groetjes
Gaaf, Stoer, Geweldig. Ik lees net je verhaal over je fiets. Wat een k.o.t.a.k.n zeg, echt verschrikkelijk. Maar jij heb je fiets nog, die van mij, een hele goeie, dubbel opslotte fiets was binnen 5 minuten weg.
Prachtig resultaat, ondanks het gestress :-). Mooie details !
Zo dat heb je ff knap gefixt in zo'n korte tijd, maar wel ff stressen. Heel mooi geworden.
Poeh, wat een stress zeg, maar je hebt er een prachtige taart van gemaakt ! nergens aan te zien dat je maar kort de tijd had !
Mooi gedaan!
Gelukkig had je alles al goed voorbereid! Mooie taart!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Dinosaurusjes......................