Onderwerp: Romantic cake
Lekker roze en zeer zoet! Taartje gemaakt voor de laatste cursusdag mozaiek van gisteravond en meteen een gelegenheid om heerlijk te experimenteren.
experiment 1: oefenen met topsy turvy -> experiment geslaagd!
experiment 2: bekleed en al invriezen en weer ontdooien -> ging redelijk zonder teveel zweten, toch blijft de fondant wel plakken en zie je sneller dus vingerafdrukken, das wel een beetje jammer -> experiment redelijk geslaagd
experiment 3: mona toetje als vulling invriezen en weer ontdooien -> experiment geslaagd, de smaak werd er niet minder om
experiment 4: foto's maken met leuke achtergronden en in mijn nieuwe fotostudio -> experiment redelijk geslaagd, kan je beter niet doen als het donker is en je hebt maar 30 min. dus een workshopje kan nog geen kwaad
En verder gewoon lekker weer gefreubeld, ben er wel fier mee!!
1 van de cursisten vroeg nog, wordt het een meisje? ik snapte het niet meteen (hoezo traag door de hormonen ), omdat het zo'n roze taartje is? zei ze. We weten het echt niet, maar misschien zijn het wel mijn onbewuste gevoelens want ben inderdaad meer van het roze de laatste tijd
Hier komen ze:
oh ja en nog eentje van mijn buik, voor degenen die denken wat bazelt ze nou over roze en meisjes . Wel zonder mijn hoofd, want dat ziet er helaas niet meer zo florisant uit vind ik zelf