Re: Winnie met vriendjes en Kitsch-Kitchen tas
WAUW de tas-taart is echt h
Machteld. www.taartjesindepipowagen.com
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Winnie met vriendjes en Kitsch-Kitchen tas
WAUW de tas-taart is echt h
Heb dezelfde mening als de rest: je tas lijkt net echt!
Maar vooral je WP taart is echt handwerk ....knap staaltje gepuzzeld ...ze lijken zo weg te zijn gelopen uit een disneyfilmpje 
super gaaf zeg die cupcakes!!!! echt super
Die tas is onwijs gaaf!! Winnie en consorten zijn ook al zo prachtig gepuzzeld!!
Wauw, wauw, wauw! Wat een supermooie taarten!
Wauw Masch, zoals altijd weer prachtig. De Kitch tas is geweldig geworden! Je zus zal wel heel blij zijn!
Ik heb niets meer aan de rest van het commentaar toe te voegen!!!! SUper mooi!!!
Lientje schreef:En wat kun je mooi puzzelen. Ik heb geloof ik (nog) geen puzzeltaarten van je gezien. Ze SPRINGEN gewoon haast van het scherm
Ik heb toch echt een paar puzzeltaarten op m'n naam staan hoor
Maar bedankt voor het complimentHet was trouwens een heel klein tasje maar hoor, je ziet het wel aan de cupcakes, die waren normaal formaat. De tas-taart zelf ligt op een onderbord van 30x30.
Jaaaah tuurlijk dat snap ik... Mijn bij mij sta ik nou juist zo in mijn geheugen als iemand die heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele mooie bruidstaarten maakt.
Oooooooooooooooh die tas................. Wat geweldig! Hij lijkt echt wel echt! Fantastisch. Ik ben er helemaal weg van! Ga ik Niels ook vragen voor mijn verjaardag, hihi.
groetjes Sas
ps: Pooh is ook erg mooi gelukt!
De tas is echt prachtig !!! Maar van de Pooh-taart word ik helemaal blij !!!
Wat een mooie taarten! Die tas lijkt net echt..
Helemaal fantaartisch!!! 
Ohhhhh waanzinnige taarten!!!!
De volgende keer bestel ik bij Riet ook prints voor mezelf mee
Gaaf zeg!
heel mooi!!!zo veel details!!!
groetjes
Die tas lijkt net echt,winnie and friends zijn super gepuzeld.
mascha schreef:Lientje schreef:En wat kun je mooi puzzelen. Ik heb geloof ik (nog) geen puzzeltaarten van je gezien. Ze SPRINGEN gewoon haast van het scherm
Ik heb toch echt een paar puzzeltaarten op m'n naam staan hoor
Maar bedankt voor het complimentHet was trouwens een heel klein tasje maar hoor, je ziet het wel aan de cupcakes, die waren normaal formaat. De tas-taart zelf ligt op een onderbord van 30x30.
Jaaaah tuurlijk dat snap ik... Mijn bij mij sta ik nou juist zo in mijn geheugen als iemand die heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele mooie bruidstaarten maakt.
Dat is echt een h
Wat knap om zo'n "echte"tas te maken!!!
Hoe doe je dat dan met zo'n print?????????
Wat een gave tas!!! Ik dacht ook ff dat het een echte was!
Geweldig knap gedaan!
En ook je puzzeltaart is ok al zo super gedaan.
Men, wat heb ik nog een hoop van je te leren!
Groetjes, Jose
De tas lijkt geweldig goed met zo'n print! Leuk bedacht hoor.
Ohhhh....echt gaaf!
Vooral je tas, zooo moooi!
twee prachtige taarten heb je gemaakt!!
De tas is geweldig gedaan net echt en de puzzelplaat van de pooh is magnefiek!!
Heel erg gaaf die tas zeg, wat een onwijs mooie print erop, ook errug leuk bij de cc's!!

En je puzzel is super Masch!!
Men, wat heb ik nog een hoop van je te leren!
Haha
Grapjas!!! Ik moet eerder van jou leren! 
De tas lijkt net echt, geweldig! En je winnie met vriendjes is ook al zo mooi!! Echt fantastisch gepuzzeld!
Wat een coole print (slim bedacht!) en een mooie pooh.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Winnie met vriendjes en Kitsch-Kitchen tas