Re: Witte bruidstaart 7 hoog, voor een bruid die niet kon kiezen.
En blijf vooral dit soort prachtige taarten posten hoor...dit willen we niet missen...het is zeer inspirerend!!!
Groetjes, Dolores... www.ti-ta-tovertaartjes.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Witte bruidstaart 7 hoog, voor een bruid die niet kon kiezen.
En blijf vooral dit soort prachtige taarten posten hoor...dit willen we niet missen...het is zeer inspirerend!!!
Jee wat een taart....7... hoog!!!
Hij is prachtig!!
En ja wel blijven posten want jouw taarten zijn een inspiratie bron als er geen toppers meer geplaatst worden dan gaat het wel saai worden en inderdaad voor de beginners(zoals ik) is dat een streven waar we naartoe moeten.
Welke pearl spul(dust)heb je gebuikt?zijn dat die langwerpige buisjes van sugar flair?
Vindt het heel mooi en super chique
Woow ie is groot en super mooi!
Gewoon blijven showen hoor,Caroline?
We willen dit moois dit missen,het is een schitterende taart,maar zelf vind ik de vlinders wat minder,zo roze he,maar goed,de klant is koning,toch!!
Jeeeeetje hee... wat een mega-grote en mega-mooie bruidstaart !!!
Super mooi met die parelmoer glans... en mooi dat je die taart met de strikken steeds terug laat komen...
Echt een pl
Puuu wat een immens ding!! Maar wel echt knap werk hoor, petje af!
Niet posten, hoe durf je!!!!
Dit is wel een echt waanzinnige taart zeg!! Ik ben al bang voor een stapel van twee en jij jast er zo 7 op elkaar alsof het niks is :D:D
En het is werkelijk waar een sprookje van een taart!
dit is een heel mooie taart...wat een werk....een echte kunstwerk
Heel erg mooi.
Kwijl kwijl kopieren plakken kopieren plakken prachtig!!!!!!!!!!!!!!!
GEWELDIG!!! Wat een taart, Caroline, echt meid niet te geloven, supermooi, superstrak en zoooo hoog en alles ziet er zo ontzettend netjes uit!!
Vind ook alles zo wit met parelmoer heel erg mooi. Je hebt jezelf weer overtroffen hoor (en die lat ligt bij jou heel hoog)!!
Trouwens de meringue vulling, is dat gewoon dat schuim of...? Jaja lekkere vullingen wil ik altijd graag weten :-D
Holy moly wat een stapel!! Indrukwekkend, niet allen het formaat, maar ook de afwerking enzo...toppie!!
Wauw wat een stapel. Heel erg mooi!
wat een hoge stapel zeg, prachtig
Super!
Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmoooooooooooooooooooiiiiiiiiiiiii
Ben blij dat je toch gepost hebt!!Hij is SCHITTEREND!!!Ontzettend mooi gemaakt!
Ontzettend mooi ! Wat een waanzinnig gaaf project.
Woorden schieten te kort! Wat een mooie stapel zeg!
Prachtige taart, jammer dat mensen nooit weten wat ze willen...
Het resultaat is schitterend en ik vind het een enorme prestatie:
Wat een mega-gevaarte! Maar ook mega mooi !
En gewoon tijd blijven maken om te posten hoor, dit soort taarten willen we niet missen!
Helemaal geweldig!!! Wat een gevaarte!!!!
wauwww wat een prestatie weer!! 7 lagen!! Ik moet er toch echt niet aan denken hoor!!! Maar ik vind het weer super goed gedaan allemaal!!
Zoooooooooo wat een supertaart.............prachtig gemaakt en zo strak en ook zo veel.....petje af hoor!!!!!!
mijn hemel! wat een gevaarte en wat mooi echt prachtig:thumb:
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Witte bruidstaart 7 hoog, voor een bruid die niet kon kiezen.