1 Laatst bewerkt door Rineke (09-02-2009 13:13)

Onderwerp: Mijn eerste chocoladebommetje

Voor mijn broer, die en absolute chocoholic is, afgelopen zaterdag een chocoladebommetje gemaakt voor z'n verjaardag. Al door velen voor mij gemaakt maar voor mij dus helemaal nieuw. Stond al tijdje op verlanglijstje en dus nu eindelijk de goed gelegenheid ervoor gevonden :D . Chocolade biscuit gevuld met chocoladecr

Groetjes Rineke

2

Re: Mijn eerste chocoladebommetje

Die ziet er erg lekker uit...:thumb:
Leuk met die M&M's erop......

3

ziet er lekker uit en mooi op foto gezet :)

4

CHoChohocolade!! Mjammie

5

:9 :9 :9

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

6

Ziet er superlekker uit!!!
Waar kan ik een recept vinden voor zo'n chocoladebommetje? Had al gezocht op alle mogelijke zoektermen die ik kon verzinnen, maar nog niks gevonden.

It ain't what you wud, it's the way that you wud it!It's a dirty job, but somebody's got to WUD it!

7

Heel leuk en vooral lekker!

8

Leuk joh, hoe maakt je zoiets?

9

Sophia schreef:

Leuk joh, hoe maakt je zoiets?

Jax schreef:

Ziet er superlekker uit!!!
Waar kan ik een recept vinden voor zo'n chocoladebommetje? Had al gezocht op alle mogelijke zoektermen die ik kon verzinnen, maar nog niks gevonden

Ik heb het alsvolgt gedaan; chocoladebiscuit gebakken en gevuld. Botercreme gemengd met chocoladepasta en daarmee afgesmeerd. Kitkats ertegen aan en m&m's erop en even laten opstijven in de koelkast. Lint erom en klaar :9

Groetjes Rineke

10

En was het lekker? :D

11

en hoeveel kitkats heb je ongeveer nodig?!
Ziet er geweldig uit joh!

12

niy schreef:

en hoeveel kitkats heb je ongeveer nodig?!
Ziet er geweldig uit joh!

Hmmm erg veel. Ik had 3 pakken gekocht nij alberthijn; per pak geloof ik 5 pakjes waarin weer stuk of 6 kitkats. Had niet alles nodig maarja kids stonden naast me om te "helpen"en tja dat kostte heel wat kitkats.

Joos schreef:

En was het lekker?

Nou hij was voor m'n broer en daar is ie schoon op gegaan. Heb zelf een klein stukje geproefd en ik vondt hem in ieder geval heerlijk *)

Groetjes Rineke

13

prachtig :thumb: