26

Re: Chocofondant taart met grote strik in drie kleuren (bruin/oranje/groen

Wow een super mannelijk taart, prachtige kleuren!!!

Vele en lieve groetjes Nicole

27

specialcakes schreef:
annemieke-76 schreef:

Heel erg mooi! Diechocofondant koop je dat zo kant en klaar? of maak je dat zelf?

Die kun je gewoon kant en klaar kopen. Is wel erg stug daarom wordt het vaak gemengd met marsepein. Dat heb ik hier ook gedaan.

Ik heb nog niet gezocht hoor, maar hebben ze dat ik de hebshop?, ik vind de kleur zo mooi! en heb je dat gewoon gemengt met normale marsepein zonder kleurstof? of had je de marsepein ook bruin gekleurt?

Ben je benieuwd naar mijn nieuwste taarten/cc's Neem dan hier een kijkje: www.suikermieke.nl

28

Mooi!

29

mooi zeg !!!!

http://www.mijnalbum.nl/Album=NX36RFMN
groetjes,en veel bak plezier, wendy

30

annemieke-76 schreef:
specialcakes schreef:
annemieke-76 schreef:

Heel erg mooi! Diechocofondant koop je dat zo kant en klaar? of maak je dat zelf?

Die kun je gewoon kant en klaar kopen. Is wel erg stug daarom wordt het vaak gemengd met marsepein. Dat heb ik hier ook gedaan.

Ik heb nog niet gezocht hoor, maar hebben ze dat ik de hebshop?, ik vind de kleur zo mooi! en heb je dat gewoon gemengt met normale marsepein zonder kleurstof? of had je de marsepein ook bruin gekleurt?

Ja hoor, chocofondant kun je gewoon kopen in de webshop. Ik heb het gemengd met de blanke marsepein. Verder dus geen kleurstof toegevoegd. Het blijft mooi bruin!

Wauw prachtig!

32

specialcakes schreef:
annemieke-76 schreef:
specialcakes schreef:

Ja hoor, chocofondant kun je gewoon kopen in de webshop. Ik heb het gemengd met de blanke marsepein. Verder dus geen kleurstof toegevoegd. Het blijft mooi bruin!

Echt heel mooi, bedankt voor de antwoorden, wat leer ik hier toch veel ;)

Ben je benieuwd naar mijn nieuwste taarten/cc's Neem dan hier een kijkje: www.suikermieke.nl

33 Laatst bewerkt door Natacha (13-02-2009 22:34)

Zo die is mooi!!
En dat naamplaatje ook erg leuk!heb je daar een uitsteker voor gebruikt?

Vanaf nu geef ik ook Boetseerworkshops!
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!

34

Ohhhhhhhhhh wat is tie mooi en zo leuk die kleurencombi!!!!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

35

Erg leuk, mooie kleurencombi! Altijd lastig voor mannen, maar deze is helemaal goed!