Onderwerp: Mijn zelfgemaakte verjaardagstaart
Dit is pas m'n 3e zelfgemaakte taart en is aardig gelukt vind ik zelf. Ik ben hier echt helemaal verslaafd aan geraakt!!

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn zelfgemaakte verjaardagstaart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Dit is pas m'n 3e zelfgemaakte taart en is aardig gelukt vind ik zelf. Ik ben hier echt helemaal verslaafd aan geraakt!!

Hoe heb je de randjes van de stukken lint zo mooi gekregen?
p.s: De taart is erg mooi, ook mooie kleurtjes en gefeliciteerd met je verjaardag!
Die ziet er strak, mooi uit....:thumb:
En dat voor je derde, dat belooft nog wat......
Leuke kleurtjes en mooie strik!
Die randjes heb ik gemaakt met een "gereedschapje" van een kleiset (nog ongebruikt uiteraard). Het ziet eruit als een spuit maar dan met een ander uiteinde. Je kunt de marsepein erin doen en dan hard drukken en krijg je spaghetti zal maar zeggen.
Bedankt voor alle leuke reacties tot nu toe!!
Super mooi!
Die randjes heb ik gemaakt met een "gereedschapje" van een kleiset (nog ongebruikt uiteraard). Het ziet eruit als een spuit maar dan met een ander uiteinde. Je kunt de marsepein erin doen en dan hard drukken en krijg je spaghetti zal maar zeggen.
Bedankt voor alle leuke reacties tot nu toe!!
ik heb ook de kleispullen geconfisceerd en in water laten weken en daarna afgewassen! super spul!
erg mooie taart hoor, strak!
Ziet er heel mooi uit!
Leuk gedaan!
Mooi hoor!!
Hele mooie taart!
Mooi taart. Ik vind de strik ook erg goed gelukt!
Oh, wat erg, heb een taartje van een cursist van mij gemist. Ik sta perplex, wat ontzettend goed gedaan voor je 3e taart. Ik heb zo'n strik pas na 2 jaar durven maken, complimenten!!!!!
Strak, mooi, superleuk ! gefeliciteerd met je verjaardag !
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn zelfgemaakte verjaardagstaart