1 Laatst bewerkt door kwebbeltje (12-02-2009 20:20)

Onderwerp: iets nieuws geprobeerd vandaag... tenminste voor mij wel ;)

jullie zullen het vast wel eerder ergens gezien hebben, maar voor mij was het nieuw.
mijn eerste Calla en nog wat er omheen gefreubeld.
Calla's vind ik geweldig mooi altijd. ik heb ze dan ook al verschillende malen geschilderd, en nu vandaag voor het eerst op een taartje gemaakt. (tja, aan wie moet ik die nu weer geven??? ;) )

ik heb hem net aan mijn Buuf/vriendin gegeven. zij staat altijd voor mij klaar, ook voor de kids als ik aan het werk ben. zij krijgt wel vaker een taartje van mij hoor ;)

http://pic40.picturetrail.com/VOL359/11343739/20096490/354596759.jpg

hieronder nog 2 schilderijen van mij van calla's
http://94.100.114.51/212000001-212050000/212047501-212047600/212047600_5_aYPz.jpeg

http://94.100.116.100/212000001-212050000/212047501-212047600/212047584_5_UOaK.jpeg

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

2

Re: iets nieuws geprobeerd vandaag... tenminste voor mij wel ;)

mooi huis heb je

3

Floor schreef:

mooi huis heb je

whahaha, nou lekker is dat zeg ;) dat is mijn huis niet meer. heb nieuwe bank en schilderij is allang verkocht ;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

4

wauwwww
wat een supertaart, weer zo strak
en je schilderij echt super :thumb:

veel plezier nog vandaag, groetjes Mariëlle

5

Mooie calla's en mooie taart, mooi schilderij en ik dacht al heeft ze nu weer een andere bank, omdat je laatst in babbel na het bakken je bank liet zien :lol:

6

wauw! Voor mij echt een raadsel hoe dit soort dingen gemaakt worden. Ik vind het erg knap, mooi strak en ik vind die sierrand in dezelfde kleur ook echt mooi!

prachtig.. en denk eraan.. als je hem weggeeft moet je ze verplichten om binnen 2 uur te melden wat ze er van vonden hihi!! (grapje..)

Kop op! Zo zijn mensen nou eenmaal.. en niet iedereen snapt deze dwaze hobby cq tik... toch?

Bijna waar ik zijn moet....

8

Mooi warm kleurtje, mooie bloem en ook het randje onderaan de taart vind ik er leuk uitzien :Y

Blackadder: "They do say that verbal insults hurt more than physical pain. They are, of course, wrong, as you will soon discover when I stick this toasting fork into your head."

9

dat taartje met de Calla vind ik super mooi Vooral de kleur is goed gekozen van de taart :thumb:

En het schilderij, prachtig :)

10

Super mooi zeg!!! En je hebt dus vele talenten! Prachtig schilderen en prachtige taarten maken... wow!

mama alweer taartje maken??? Ja schat, mama gaat weer een taartje maken :)

11

Mooi hoor!

12

wat een prachtige calla. Ik vind dat zo ontzettend knap dat priegelwerk. Volgens mij gaat dat zo vaak door je hand en dan weer even dit en dan weer even dat aanpassen. Ja daar moet je echt veel geduld en natuurlijk talent voor hebben. Zo te zien heb je beide. Super!!!!!!!!!!

13

SUPERGAAF...Wat een mooie kleur....
Die calla...GEWELDIG.....
Mag ik die opslaan????

14

heel mooi!! ook je schilderij!!!

groetjes José

15

Wat een mooi taartje weer zeg! Ik ben ook helemaal gek op die bloemen, had ze als bruidsboeket! Maar er moet me wat van mijn hart, je bent niet alleen goed in taarten maken, je kan ook heel mooi schilderen en de stukjes die je hier op het forum schrijft zijn ook heerlijk om te lezen, een soort van supertalent ofzo? ;-)

16

oh wat mooi!!
(je schilderij ook hoor!

Groetjes, Dorothea.

17

Heel erg mooi!! Wat een dunne blaadjes!!

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -

18

Wauw!!! En dat geldt zowel voor je schilderij als voor je taart!

Liefs Martinique
Verslaafd aan taarten maken sinds December 2007

19

Nu vind ik Calla's dus echt heel lelijk, ja sorry....
maar het ziet er wel super uit zeg. Heel mooi.
Mooi schilderij ook, ondanks de calla's ;)

20

Heel gaaf hoe heb je die kleur zo gekregen van je taart?

21

leeuwin schreef:

Heel gaaf hoe heb je die kleur zo gekregen van je taart?

thanks for the compliments lady's :O doet een mens weer goed ;)

de kleur is gewoon witte MMF gemengd met de extra red van sugarflair ( best wel veel) en een drupje zwart (tip van Lupe, wederom mijn taartwonder)

22

Heel erg mooi !!!

Groetjes, Conny

23

Wow, deze taart is echt schitterend! Hoeveel uur ben je met de calla bezig geweest om hem zo perfect te krijgen?

Liever vragen naar de langste weg dan een antwoord dat je stil doet staan.

24

Heel erg mooi... je buuf boft en jij boft natuurlijk ook met haar ;)

25

Jettepet schreef:

Wow, deze taart is echt schitterend! Hoeveel uur ben je met de calla bezig geweest om hem zo perfect te krijgen?

ehm.... de calla was het probleem niet :O die was in 5 minuten klaar en dan nog een uurtje of 2 drogen op alufolie. die rare frutsels er om heen die waren pas een ramp :D daar heb ik er in totaal wel een stuk of 5 van gemaakt voordat ik er 2 had die heel bleven...