1

Onderwerp: Minnie mouse taart

Hallo,

Ik ben beginner, ik heb twee taarten gemaakt. Vulling met jam en botercreme.
Nu wil ik voor mijn dochters verjaardag (3 jaar) een minnie mouse stapeltaart maken.
Kan ik gewoon een grote en kleine springvorm gebruiken. En wat zijn dan te nemen stappen. Eerst de hele onderste taart bekleden en dan de bovenste en op elkaar zetten?? Ik denk dat ik maar een puzzelplaatje maak van minnie.
Heeft iemand nog andere ideeen? Lekkere vullingen? Iets anders dan biscuitmix?
Ik hoor het heel graag, want dan ga ik straks de spullen bestellen, kan ik alvast een klein taartje oefenen.

2

Re: Minnie mouse taart

als je de bovenste taart op een kartonnetje zet, precies de maat van de taart zelf, misschien 1mm kleiner, dan bekleden, kun je heel makkelijk met een pannekoekenmes eronder schuiven om het op te tillen,  zo op je onderste taart centreren. ipv biscuitmix kun je natuurlijk cake gebruiken, ik gebruik dan boerencake mix van koopmans. of een chocoladetaart, recepten volgens mij op de site. 2 verschillende kan ook, dus chocoladetaart onder, en cake boven. ideeen voor vullingen staat ook op de site

3

Bedankt voor de reactie!

Ik heb dit ook nog nooit gedaan, maar nu las ik laatst dat je met een stapel moet verstevigen is dat bij 2 taarten dan niet zo? en hoe verstevigen jullie? ik zag laatst een voorbeeld ergens met kitkat?

Ben je benieuwd naar mijn nieuwste taarten/cc's Neem dan hier een kijkje: www.suikermieke.nl