1

Onderwerp: Louis vuitton tas maken

Wie kan mij op weg helpen met de tas...

Hoe maak je het beste de figuren (logo) erop?
Verven (welke kleurstof en met wat vermengen dan of heb je ook kant en klare goudverf en wordt er dan uit de losse pols gewerkt of worden er sjablonen gebruikt) of uitstekers (welke vormen) gebruiken??

Wie o wie kan mij op weg helpen?

Heb gesnuffeld op de forum, en ben hele mooie tassen tegengekomen.
De een met verf, en de ander met uitstekers...alleen ik kan er niet echt achterkomen
hoe dit precies in elkaar zit...

:o war een vragen he...

KuZz

2

Re: Louis vuitton tas maken

Als het met uitstekers is dan denk ik de gewone letter tappits, hoofdletters (dus niet de schuine en niet de funky.
Misschien dat je nog een randje eraf moet snijden die er op zitten maar niet in het logo (zeg maar een dwarsstreepje).

Als je gaat schilderen kan je het op 2 manieren doen:
je koopt goud (of andere kleur???) poeder, en dat meng je met doorzichtige alcohol, bijvoorbeel vodka of jenever (geen drogist-alcohol!). je hebt hier ook speciale alcohol voor van taartenwinkels.
Je doet dan in een bakje of palet wat goudpoeder en wat alcohol en dan kan je ermee schilderen.

Je kan ook hier en daar al vloeibare goud kopen, dat is dus zoiets als de goudpoeder met alcohol, maar dan al in een potje. Ik heb daar overigens nog nooit mee gewerkt, dus kan je niets zeggen over de werkbaarheid daarvan.

Mijn website: Presentaart

3

Hey Mascha,

Bedankt voor je reactie...
Goud poeder bedoel je dusting colours mee tog?

KuZz

4

Sadija schreef:

Hey Mascha,

Bedankt voor je reactie...
Goud poeder bedoel je dusting colours mee tog?

KuZz

ja, bij goud en zilverpoeder is dat inderdaad lustre dust. Zoals deze: http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=2218

Mijn website: Presentaart