Re: Mijn allereerste Bruidstaart Proeverij!!
Wat een werk heb je er van gemaakt! Zelfs een koffertaartje gemaakt! Heel goed verzorgd allemaal. Ben heel benieuwd waar de keuze op is gevallen. Succes met de opdracht in ieder geval.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn allereerste Bruidstaart Proeverij!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat een werk heb je er van gemaakt! Zelfs een koffertaartje gemaakt! Heel goed verzorgd allemaal. Ben heel benieuwd waar de keuze op is gevallen. Succes met de opdracht in ieder geval.
ziet er geweldig uit heet de bruid toevallig sylvia??????
ziet er prachtig uit!
Jeetje wat een werk voor een proeverij. Wat een leuke middag voor het bruidspaar!!
Dat ziet er leuk uit zeg!
nu moet ik morgen een proeferij maken voor dinsdag dus dit hou ik in gedachten!
Wauw,wat ziet dat er allemaal professioneel uit!!!
Schitterend allemaal!!
Super leuk al jullie reacties!!
Het bruidspaar reageerde er ook zo lief op! Ze vonden het helemaal te gek! hahah
Kan eigenlijk helemaal niet wachten op mei! Maargoed, dat zal wel snel zijn en dan is het juist, tjee, over een paar dagen al aan de gang! hahaha
wat mooi en wat super leuk gepresenteerd zeg
ik ben dus de ene helft van dat bruidspaar en ik ben nu nog steeds helemaal blij !
ik kan ook echt niet wachten om het resultaat te gaan zien maar vooral ook proeven op 9 mei ! nog maar eventjes Dorien, ben je geestelijk al voorbereid ? 
hmmm.... JEP!! Heb er enorm veel zin in!!
Wat een leuk stel bij elkaar. Toch jammer dat ik nog nooit van proeverij had gehoord voordat ik ging trouwen! (10 jaar geleden)
Jeempie....het lijkt zo al een bruiloft!!!
Klasse hoor! 
Wat een werk heb je ervan gemaakt, mooi!! Dat komt helemaal goed in mei!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn allereerste Bruidstaart Proeverij!!