1 Laatst bewerkt door ers (11-02-2009 18:53)

Onderwerp: Borsthaar!!!................

Voor een moeder van een kasgenootje van mijn dochter. Een heel verhaal want ik moest deze taart en het kasteel op 1 middag maken meer het kasteel duurde langer als ik dacht en dus had ik deze klant gebeld of het goed was dat hij later klaar zou zijn. Ze was er niet maar belde om half zes terug en zei oh maar je hoeft niet te haasten hoor waarop ik vroeg hoe laat hij dan klaar moest zijn. oh een uur of 1 of 2. ???????? :think: hij moest toch vandaag af zijn? oh nee hoor we hebben het feest verzet naar morgen :grr:  oh en doe er ook nog maar ff een slagroom taart bij voor 12 personen. :grr: net of ik alles zomaar op voorraad heb. maar goed ik zei dus ok. maar tegen mijn man zei ik :als ze maar betaald want ik heb er een hard hoofd in. Zei mijn man dat ik wantrouwend ben :think:. Een half uur later gaat de tel. de klant belt dus :"oh ja kan ik volgende week een keer betalen want ik heb geen geld meer en mijn man mag dat niet weten!!!!!!!!!!! !@#$%^&*()_(*&^%$#@#$%^&*(). Afijn toch ok gezegd maar wel om 11 uur ophalen graag want we willen nog weg, komen ze dus gewoon om half twee pas de taart halen. Ik kon ze wel wat doen!

maar hier komt de taart en ik maak voor hun geen taarten  meer.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-EZHB6ZVQ.jpg
en ik heb er voor de klerigheid 15 euro voor gerekend.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-RCJOAC8C.jpg

mijn gelnagels zijn te lang vandaar de deukjes wel slordig , ik heb ze er maar afgehaald, dat is het voordeel van zelf nagels zetten :lol:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZWRUTHLH.jpg

bedankt voor het kijken en lezen :lol:

2

Re: Borsthaar!!!................

leuke taart!!

3

jeetje wat een verhaal! Ik hoop voor je dat ze volgende week wel betaald...???!!!
Maar je taarten zien er mooi uit, ze heeft maar geluk gehad met je!

4

Oh jeetje zeg: vind het wel heel dapper van je dat je hebt toegestemd om pas volgende week het geld te krijgen!

Groetjes Marjolein

5

Mooie taarten!!

Hopelijk krijg je je geld nog wel!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

6

ps: Die ene taart had ze al van te voren betaald hoor even voor de duidelijkheid want toen ze de taart bestelde was ze erg dwingend en toen ik de bestelling aannam dacht ze volgens mij ik betaal hem gelijk dan moet ze hem wel maken. toen haar man dus de taart op kwam halen vroeg hij w

7

wat vervelend voor je dat het op deze manier gaat snap dat je er helemaal geen zin meer in heb om nog wat voor ze te maken.
Ondanks dit zijn het twee hele leuke taarten geworden!!!!!!!!!!!!!

Bedankt voor alle leuke ideeën en inspiraties!!!
Bedankt voor het kijken en tips!!!!!!

8

Dat is zeker vervelend.....
Maar je hebt je geld en ik zou mij een tweede keer bedenken als ze weer kwam voor een bestelling....;)

:lol: :lol: Wat een verhaal, ik kan je ergernis helemaal begrijpen ( zoiets had ik met mijn bruidstaart). Maar je taarten zien er mooi uit.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

10

Wat een mens toch ook! Ik zou er ook geen taart meer voor maken :nooo
De taarten zien er in ieder geval mooi uit!

11 Laatst bewerkt door Pooh (11-02-2009 19:58)

Van sommige mensen krijg je toch ook een punthoofd!
Maar je taart is er niet minder leuk om!

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

12

wat een flitse vent, ik bedoel hemd.

13

Sweet Carolyn schreef:

:lol: :lol: Wat een verhaal, ik kan je ergernis helemaal begrijpen ( zoiets had ik met mijn bruidstaart). Maar je taarten zien er mooi uit.

Er gaat nog een heeeeeel verhaaaal aan vooraf hoor, maar dat is zo lang om vertellen, het kwam er op neer dat ze probeerden een bruidstaart te bestellen 2 weken van te voren voor 100 personen want "mijn taarten zijn wel om te pruimen" waren de woorden van de man. maar ze waren nog wel ff bij 2 andere bakkers langsgegaan dus ze wisten het nog niet zeker!!!!! Ik heb gezegd ga dan maar naar de bakker , ik heb er geen zin meer in en toen kreeg ik deze bestelling. Het ergste is dat ze vaak heeft besteld maar altijd te laat en daar kan ik niet zo goed tegen, ik ben geen bakker maar iemand die het doet als hobby en ik heb dus ook niet altijd alles op voorraad.

14

Jeee meid, wat een mensen bestaan er op de wereld pffff
ik kan ook niet tegen haasten hoor, ik wil ook alles ruim van te voren weten
dan kan ik erover nadenken alles inslaan.

Pf nee daar zou ik ook geen taarten meer voor maken,
en die taarten zijn wel te pruimen, vind ik wel erg ondankbaar klinken hoor.

vind knap van je dat je het nog gedaan heb, en je taarten zien er super uit

15

hele leuke taarten hoor!

Rare relatie hebben die mensen met elkaar. Over geld lieg je toch niet?beetjer ordi

16

Wat vervelend, maar je taarten zijn wel mooi ;)

17

Nou ik zou daar dus ook geen taart meer voor maken, je hebt groot gelijk. Maar je taarten zijn prachtig!

18

wat een verhaal zeg! Het zou voor mij ook klaar zijn. Nooit meer bakken voor dat mens!

Je taarten zijn wel prachtig!

19

Ooooh tenenkrommend Ers!!
Je verhaal dan, niet je taarten ;) Die zijn wel gaaf!

Ik heb ooit ook eens zo iemand gehad (in het begin) en was er meteen klaar mee.

Liefs Martinique
Verslaafd aan taarten maken sinds December 2007

20

Vervelend zeg zulke mensen!!!
Maar je taarten zijn super!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl