Onderwerp: Borsthaar!!!................
Voor een moeder van een kasgenootje van mijn dochter. Een heel verhaal want ik moest deze taart en het kasteel op 1 middag maken meer het kasteel duurde langer als ik dacht en dus had ik deze klant gebeld of het goed was dat hij later klaar zou zijn. Ze was er niet maar belde om half zes terug en zei oh maar je hoeft niet te haasten hoor waarop ik vroeg hoe laat hij dan klaar moest zijn. oh een uur of 1 of 2. ????????
hij moest toch vandaag af zijn? oh nee hoor we hebben het feest verzet naar morgen
oh en doe er ook nog maar ff een slagroom taart bij voor 12 personen.
net of ik alles zomaar op voorraad heb. maar goed ik zei dus ok. maar tegen mijn man zei ik :als ze maar betaald want ik heb er een hard hoofd in. Zei mijn man dat ik wantrouwend ben
. Een half uur later gaat de tel. de klant belt dus :"oh ja kan ik volgende week een keer betalen want ik heb geen geld meer en mijn man mag dat niet weten!!!!!!!!!!! !@#$%^&*()_(*&^%$#@#$%^&*(). Afijn toch ok gezegd maar wel om 11 uur ophalen graag want we willen nog weg, komen ze dus gewoon om half twee pas de taart halen. Ik kon ze wel wat doen!
maar hier komt de taart en ik maak voor hun geen taarten meer.

en ik heb er voor de klerigheid 15 euro voor gerekend.

mijn gelnagels zijn te lang vandaar de deukjes wel slordig , ik heb ze er maar afgehaald, dat is het voordeel van zelf nagels zetten 

bedankt voor het kijken en lezen