1

Onderwerp: kleuren

hallo, even een vraagje, Ik wil graag een setje verschillende kleuren marspein of fondant bestellen, wat is nou handiger, witte fondant bestellen en dan kleurstof erbij nemen of gewoon gekleurd marsepein bestellen? en waar kun je dat tylose bestellen? ik kan t niet vinden in de webshop?
Ik ben een beginneling, raden jullie dan marsepein aan of beter fondant? heb beetje ervaring met marsepein, t gaat steeds beter maar scheurt wel snel (bij mij dan..)
Bedankt voor het lezen,
liesbeth

2

Re: kleuren

sommige kleuren vind ik wat moelijker, zoals rood en zwart, die koop ik gekleurd. er zijn wel goede kleur stoffen, zoals extra rood en extra zwart, maar die heb ik nog niet geprobeerd. verder koop ik chocofondant kant en klaar, is makkelijker dan zelf maken. tylose hebben ze wel in webshop, even beter kijken. ik hou zelf niet van marsepein maar heb het wel in huis.

3

Re: kleuren

Ga gewoon voor wat jij lekkerst vind.  Gekleurde marsepein/fondant kan je niet in alle kleuren kopen.. dus ik vind de gewoone en dan zelf kleuren iets beter.  Maar zoals monique al heeft gezegt zwart en rood zijn niet altijd makkelijk om zelf te kleuren.. de zijn dan wel handig te hebben als voorgekleurd.  MMF van de webshop is heeeeeeeeeeeeel makkelijk om te gebruiken... voor mij gaat et veel beter met de als met marsepein... maar iedereen is anders. 
En de tylose staat idd in de webwinkel onder ingredienten geloof ik.