1 Laatst bewerkt door Adrienne (30-03-2011 11:03)

Onderwerp: MMF n de Kenwood: Hoera!!

Edit 30-3-2011 Pas op: Ik heb dit jaren geleden geschreven en heb inmiddels mijn leven gebeterd! ( Misschien omdat ik inmiddels m'n eigen KA heb, en die er niet aan waag? O-) ;) Het is best riskant, want met een beetje pech draai je je machine in de prak. Beter je spierballen laten rollen of eventueel met een Broodbakmachine doen ( Op eigen risico :+ )

Vandaag MMF met de Kennie gemaakt: geweldig!
Niks lamme polsen, geen geplak: zo gemakkelijk :D Hij doet al het werk, alleen op het allerlaatst nog even met de hand kneden en nog wat poedersuiker toevoegen.
Wel goed je kom insmeren met Crisco :+

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

2

Re: MMF n de Kenwood: Hoera!!

Leuk! (maar misschien is dit het verkeerde topic? Zou hem in babbel na het bakken zetten ;) )

3

Heb 'm juist expres hier gezet: niet voor reacties, maar wie zoekt op MMF zelf maken heeft meer aan de rubriek bekleden ;)

Groetjes, Adrienne

4

Klinkt goed... :) Ik maak geen mmf meer hoor, koop gewoon lekker lui m'n fondant kant-en-klaar.
Maar had ik het destijds geweten... :D ;)

Mijn website: Presentaart

5

nu nog een kennie.. :) tot die tijd lamme handen, oververhittemixer, met wel lekkere mmf

6

ik heb het ook geprobeerd, met de kneedhaak, ging idd goed!!!!

groetjes José

7

Wel opletten, toch... Ik heb van mensen gehoord dat de motor van de Kennie is doorgebrand bij het kneden van fondant/marsepein! Ik heb het zelf ook wel gedaan hoor, en met redelijk succes maar ik wil je in elk geval aanraden in de buurt te blijven. Ik was een keer weggelopen en schrok toen ik weer terugkwam: Kennie maakte een vreselijk raar geluid :S De bal marsepein knalde van de ene naar de andere kant in de kom...

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

8

:-O Oh oh.... Bedankt voor de waarschuwing!

Groetjes, Adrienne