Onderwerp: Weer veel gebakken sinds laatst geshowde taart!
Maar mijn laatste taart heb ik dan ook in augustus geshowd dus dat is al weer een aardig tijdje geleden. Nou ja, je kent het wel h
www.cakeme.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Weer veel gebakken sinds laatst geshowde taart!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Maar mijn laatste taart heb ik dan ook in augustus geshowd dus dat is al weer een aardig tijdje geleden. Nou ja, je kent het wel h
das een heleboel...mooi gemaakt en zo te zien heel druk
Mooie taarten, vooral de eerste!
Zow wat een parade en een mooie.
Wow, die eerste 2 vind ik zo mooi, en die paarse krullen, geweldig.
Wauw wat een mooie taarten!!
En dat met een peuter 
Super! Ze zijn allemaal prachtig, maar ik ben helemaal weg van jullie 'Nightmare before Christmas'-taart!!!
Ha! Ik was al ERG benieuwd hoe de Nightmare before Christmas-taart geworden was, nou, een beauty hoor! Alles weer erg mooi geworden. En je zus heeft beslist ook talent, die krullen tegen de zijkant van de paarse taart zijn super
!
Groetjes, Jozien.
Supertaarten!!!
Inderdaad die Nightmare Before Christmas is errug goed gelukt!! 
Die niet-trouwentaart is ook onwijs mooi. Wel grappig dat je het zo noemt; niet-trouwen. Dat gaan mijn vriend en ik morgen ook doen en wij noemen het ook "officieel niet-trouwen" 
je hebt idd niet stilgezeten!
Leuk hoor!!
Lang niet gepost zeg, moet je wel vaker doen hoor want je taarten zien er harstikke leuk uit!
mooie taarten, ik vind de nightmare before christmas taart echt su-per-gaaf!
Een erg mooie serie taarten. NBC is goed gelukt! De niettrouwenstapel vind ik super!
Dat is een hele mooie serie met taarten!!
Wauw ! Wat een creatie's zeg ! Erg mooie kleuren ook !
En mag ik je nog iets vragen
Is je plaatje ( avatar?) een geboortekaartje? Ik spaar ze namelijk, en vind dit een geweldige !
Wauw dat zijn nog eens veel taarten....:lol:
Ik vind ze allemaal geweldig maar de
Nightmare before Christmas....die vind ik GAAF.....:thumb:
En mag ik je nog iets vragen
Is je plaatje ( avatar?) een geboortekaartje? Ik spaar ze namelijk, en vind dit een geweldige !
Inderdaad, het geboortekaartje van mijn zoontje Thomas. Ik heb er al een aantal naar verzamelaars gestuurd die em ook erg leuk vonden (ben er ook nog steeds super blij mee) maar helaas heb ik er nu nog maar eentje over en die doe ik, zoals je wellicht wel zult begrijpen, niet weg.
zo dat was een hele parade!!!!!!!!! Mooi hoor.
Oh allemaal super leuk!
wat een super mooie taarten
Hele leuke taart vooral die Night before taart,gaaf gedaan.
heel mooi! voor al die paarse met die vlakverdeling!
Heel erg mooi.
Prachtige taarten, vooral die laatste met die krullen vind ik prachtig!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Weer veel gebakken sinds laatst geshowde taart!