Onderwerp: Bakken jullie wel een scupcakes van een "gewoon" pak cakemix??
Ik heb alleen dat in huis! Zo dat goed gaan??
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Bakken jullie wel een scupcakes van een "gewoon" pak cakemix??
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb alleen dat in huis! Zo dat goed gaan??
ja hoor en dat gaat prima! Bak ze!
Ook hier staat hij klaar. Heb geen mix meer maar voor de mix gebruikte ik dit altijd.
Doen.
Ik heb nog nooit gebakken met speciale cupcake mix en mijn cuop cakes worden altijd heerlijk gevonden. Mijn tip is wel niet teveel boter gebruiken. Vroeger lieten mijn papiertjes los en nu ik ze droger (lees langer) bak en minder boter gebruik gaat het goed.
Hoe lang moeten ze dan in de oven? Heb wel een pak cakemix maar alleen het recept van een grote cake staat erop. Lijkt me iets teveel 55 min
Ja de mijne moeten zo rond de 18 minuten maar ja, het ligt natuurlijk ook aan je oven
Thx! Weet ik een beetje een richtlijn.
Ik gebruik de mix van Homemade, enkel water toevoegen. Voorheen altijd met gewone cakemix, maar iedereen is helemaal weg van deze cakejes . Voor mij geen andere meer dus!
Vind het ook net zo makkelijk hoor. Scheelt weer een aparte mix kopen en is vaak snel klaar!
Vind het ook altijd wel lekker smeuig. Probeer ook eens een bodempje mix erin te doen, dan een lepeltje jam/chocopasta, stukje mars, snickers oid en dan weer een laagje mix om te bedekken. En dan bakken. Mjammie!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Bakken jullie wel een scupcakes van een "gewoon" pak cakemix??