Onderwerp: JUFFENDAG, Circus!!!
Voor de juffendag van morgen een circustaart, 't is mijn eerste en ik vond 'm nog best lastig! Er mochten geen Bumba's op want dat is voor kleine kinderen mam!
Lfs Belle

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » JUFFENDAG, Circus!!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor de juffendag van morgen een circustaart, 't is mijn eerste en ik vond 'm nog best lastig! Er mochten geen Bumba's op want dat is voor kleine kinderen mam!
Lfs Belle

Oooh wauwie!! Ik vind m schitterend!!!
wat een plaatje!!!
Wauw wat mooi, ze zal er lekker van snoepen!!!
Enne wat Boemba betreft heeft je zoon of dochter wel gelijk!!!
Superkado.
wat een vrolijke taart!!
Die is leuk!!! en vrolijk...heb je die clowntjes hoofdjes geboetseerd of zijn het plastic stokjes.???? Zier er leuk uit hoor!!!
Ik denk dat het een prachtige taart is, maar hij is weer veeeeel te groot voor mijn beeldscherm.
Wil je aub bij het uploaden kiezen voor verkleinen?? In dit topic heb ik het met een foto van jou gedaan, dus het kan echt
Je kunt hier: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=42147 lezen hoe.
Wow , wat mooi. Circustastisch
Ik denk dat het een prachtige taart is, maar hij is weer veeeeel te groot voor mijn beeldscherm.
Wil je aub bij het uploaden kiezen voor verkleinen?? In dit topic heb ik het met een foto van jou gedaan, dus het kan echtJe kunt hier: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=42147 lezen hoe.
Hoi Marianne,
Ik doe echt wat er in het topic staat! Dus ik begrijp niet goed wat er verkeerd gaat. Zal anders ook maar een mijn albium openen, dan schijnt het makkelijker te gaan.....grxx Belle
Die is leuk!!! en vrolijk...heb je die clowntjes hoofdjes geboetseerd of zijn het plastic stokjes.???? Zier er leuk uit hoor!!!
Deze zijn wegens tijdgebrek kant en klaar gehaald bij de Hanos...haha, volgende keer echt eens zelf proberen!
Ik heb hem net verkleind geupload voor je
Ik denk dat je, nadat je voor het juiste formaat hebt gekozen, je nog even
wauw, errug mooi!
Een hele leuke en vrolijke taart 
Ik vind het super!
Hij is leuk!
Hij is wel h
Wat een vrolijke taart!!
Wauw wat schitterend!!!!!
prachtig!
Knap gemaakt zeg!
Hele leuke taart!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » JUFFENDAG, Circus!!!