26

Re: Dames, Wat Is Dat Toch Voor Icing Wat Amerik. Over Taarten Smeren??

Ja volgens mij gebruiken ze ook vaak frosting. Ik heb deze ook gekocht om te proberen.  Bij een toko hier hebben ze amerikaanse cake mixen en dus frosting. Ik heb het van het merk Betty Crocker, whipped vanillia en er is ook een choco variant. Ik kreeg mijn taart niet zo mooi :-) Wat moeilijk om alles glad te krijgen. en ik moest wennen aan de smaak.

27

The Americanen werken voor 80% met buttercream en dat is gemaakt met crisco of met Sweetex moet wel Hi ratio zijn en ongezoute boter  samen met poedersuiker en en aroma als je dat wil en als je wil dat jou taart heel erg wit wordt dan laat je de boter uit en werk je alleen met crisco, ik maak al jaren gebruik van de Americans buttercream en ik vindt het heel erg lekker het kost meer tijd om de taart glad te maken maar de eind resultaat is fantastic zal ik maar zeggen en ja deze buttercream wordt wel hard en dat noemen wij crusting.
Viva papertowel is een merk keuken papier met geen printjes erop en werkt ook heel goed om de taart glad te maken.

Gr Spices

"Life is too short for drama & petty things, so laugh insanely, Love truly and forgive quickly".

28

gut wat een gedoe allemaal.
Nee ik h ou het bij de appeltaart en op de website kijken hihi

29

biebs30 schreef:
Katy schreef:

Ik heb net een Wilton diploma gehaald en daar leer je alles over Botercreme en icing.
Dus op al jullie vragen krijg je dan antwoord.
Mijn taart (zie ik heb mijn Wilton diploma) is ook gemaakt van b.creme.

Een echte aanrader de cursus !!

GR. Katy

waar heb je die behaald dan????
En als nog gefeliciteerd

Ik wil ook graag weten waar je een Wilton diploma hebt gehaald, in Nederland? Of in het buitenland? Ik wil die ook graag doen! Enne inderdaad van harte gefeliciteerd! Overigens had ik van de Makro een potje Frosting van ik geloof Betty Crocket (vanille smaak) en die is ook super, lijkt een beetje op Royal Icing maar dan iets minder mierzoet! Natuurlijk wel minder stoer als zelf je frosting of icing of botercreme maken, maar mijn man en kinderen waren voor de verandering allemaal happy!

30

dus er zit een heleboel crisco in. hmmm dan ga ik het niet gebruiken. zooo slecht voor de aderen in je lijf.
dat beetje om de marsepein en zo niet te laten plakken oke, maar niet zo.
maar het ziet er altijd wel mooi uit!

31

Angels: Waar staat de frosting bij de makro? Ik ga naar de makro in A'dam maar heb het nog niet kunnen ontdekken.

32

Ik ben bij de Makro in Delft geweest, daar hebben ze sinds nog niet zo heel lang een apart pad met allerlei buitenlandse specialiteiten zoals ook toko producten, thai producten, bepaalde sterke merken uit het buitenland zeg maar, en er was dus ook een American sectie. Daar stond-ie gewoon tussen (samen met Duncan Hines cake-mixen, ook zo makkelijk te maken (twee minuten mixen en dan een half uur in de oven) en super lekker luchtig en niet droog!!)

Mocht je het niet kunnen vinden in Amsterdam, ik wil het hier wel ophalen en anders naar je toe sturen per post, moet ik alleen de prijzen even nazoeken.