1

Onderwerp: geen taart maar een vraag :)

Goeieavond Allemaal,

Volgende week wil ik mijn eerste stapeltaartje maken. Alleen ben ik net begonnen en weet er eigenlijk nog niet zo veel van.
ALs je een taartje op een taart wilt zetten, moet je er van die witte holle buisjes in plaatsen he?? wat zijn dat voor buisjes en waar haal ik deze? is er ook een goedkoop alternatief voor??

Ik hoor het graag van jullie :D

Bedankt alvast!!

Groetjes een nog beetje onzeker beginnertje ;)

2

Re: geen taart maar een vraag :)

volgens mij moet je in een andere rubriek. volgens mij gebruiken ze ook pvc pijp, de grijze, die is voedselveilig heb ik begrepen. Ik gebruik, voor een niet te zware taart, mint sticks. Ik heb ook gezien dat kit-kat gebruikt wordt.

3 Laatst bewerkt door mamamir28 (10-02-2009 21:08)

monique53 schreef:

volgens mij moet je in een andere rubriek. volgens mij gebruiken ze ook pvc pijp, de grijze, die is voedselveilig heb ik begrepen. Ik gebruik, voor een niet te zware taart, mint sticks. Ik heb ook gezien dat kit-kat gebruikt wordt.

Hoi Monique,

Oke dank je wel!!
Ik dacht dat deze rubriek goed was omdat er ook stapeltaarten bijstond, waar dit over gaat??
Waar denk je dat ik hem beter kan zetten? dan verplaats ik hem wel even..
Weet je ook waar ik die mintsticks kan ko;pen?
Alvast bedankt weer he!

Groetjes Miriam.

4

Je kan de vraag niet zelf verplaatsen maar dat wordt voor je gedaan :)
Deze rubriek is on je taart te laten zien als hij af is, wel doen hoor!
Er is een rubriek waar je vragen kan stellen over bakken, vullen, decoreren etc etc

Die mintsticks kun je bij AH kopen en ik denk ook bij andere supermarkten, staan bij de chocolade.
Ik gebruik zelf houten dowels die je ook hier in de webshop kan kopen. Ik vind de chocosticks een beetje eng, ze kunnen ook slap worden en ik moet er niet aan denken dat alles gaat zakken. Sommige mensen hier zweren bij de sticks dus probeer het gewoon :)

5

petrabennes schreef:

Je kan de vraag niet zelf verplaatsen maar dat wordt voor je gedaan :)
Deze rubriek is on je taart te laten zien als hij af is, wel doen hoor!
Er is een rubriek waar je vragen kan stellen over bakken, vullen, decoreren etc etc

Die mintsticks kun je bij AH kopen en ik denk ook bij andere supermarkten, staan bij de chocolade.
Ik gebruik zelf houten dowels die je ook hier in de webshop kan kopen. Ik vind de chocosticks een beetje eng, ze kunnen ook slap worden en ik moet er niet aan denken dat alles gaat zakken. Sommige mensen hier zweren bij de sticks dus probeer het gewoon :)

Hoi Petra,

Bedankt voor je uitgebreide antwoordt!
Oke haha nee dan kan ik idd niet zelf mijn topicje weghalen zie ik ;)
Misschien dat hij dan wel verwijderd word.
Maar bedankt voor je tip!
Ik ga straks toevallig mijn 2de bestelling bij de shop doen dus ik zal even kijken of ik ze kan vinden . anders zal ik morgen even bij de supermarkt gaan kijken :D

Dank je wel voor het meedenken :D

Groetjes Miriam.

6

We hebben nog nooit een topic verwijderd alleen omdat-ie verkeerd geplaatst is :S
En met een mailtje naar mij of

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

7

Marianne schreef:

We hebben nog nooit een topic verwijderd alleen omdat-ie verkeerd geplaatst is :S
En met een mailtje naar mij of

Berichten [ 7 ]

Pagina's 1

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » geen taart maar een vraag :)