Onderwerp: morgen ga ik bij de meiden ff een bakkie doen...
om een lang verhaal kort te houden (oke, ik k
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » morgen ga ik bij de meiden ff een bakkie doen...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
om een lang verhaal kort te houden (oke, ik k
Wauw hij is gaaf!
En weer zo mooi strak...
Wat een mooie meiden taart!!
Wauw....supermooi! En waar is
Wauw....supermooi! En waar is
kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.
Heel mooi! Leuke kleuren ook 
inderdaad weer een mooie strakke taart.... Grrr waarom lukt mij dat nou niet haha. Heb je mijn kapsel gezien op het forum??? Ik wil geen grote taarten meer maken.
Hij is schitterend.......en zo strak....hoe krijg je die grijs zo mooi, als ik hem meng, wit met zwarte marsepein (gekleurd met kleurstof) dan word hij zo paars, ik krijg dus geen goede grijs!
Leuke taart
Een plaatje weer!
Hij is schitterend.......en zo strak....hoe krijg je die grijs zo mooi, als ik hem meng, wit met zwarte marsepein (gekleurd met kleurstof) dan word hij zo paars, ik krijg dus geen goede grijs!
ik meng witte MMF gewoon ook met zwart. maar niet de zwart van wiltond maar spectrum. ik weet niet of dat nog iets uitmaakt?
Ziet er gezellig uit! Ons groepje heet Muziekdozen.... misschien moet ik daar eens een taartje voor verzinnen!
Mooi hoor dat grijs... ga ik zeker onthouden!!
Mooi!!!!!
Mooi zeg!
Roggeknorrie schreef:Hij is schitterend.......en zo strak....hoe krijg je die grijs zo mooi, als ik hem meng, wit met zwarte marsepein (gekleurd met kleurstof) dan word hij zo paars, ik krijg dus geen goede grijs!
ik meng witte MMF gewoon ook met zwart. maar niet de zwart van wiltond maar spectrum. ik weet niet of dat nog iets uitmaakt?
Misschien maakt dat wel uit......bedankt!!!
al vaker taarten van je gezien..en wat me steeds zo opvalt is de eenvoud....
het siert de taarten zo..geweldig mooi
al vaker taarten van je gezien..en wat me steeds zo opvalt is de eenvoud....
het siert de taarten zo..geweldig mooi
ach ja, ben zelf ook maar eenvoudig 
maar dank je wel voor het compliment 
ook ik vind je taart weer prachtig!!!!!!!!! Ok deze kleurcombi vind ik mooi dus even opslaan zoals je me laatst zei 
ik bedoelde niet eenvoudig :-), verre van dat...ik heb een lange weg te gaan voor mijn taartjes er zo uit zien.
Jou taarten zijn gewoon mooi
Mooie kleurcombinaties!
Prachtig!
Heel mooi gedaan 
Simpel, maar heel erg mooi gedaan.
Mooie strakke taart!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » morgen ga ik bij de meiden ff een bakkie doen...