Onderwerp: ik! wil! koekies!
Hoi!
Ik heb ook maar weer eens een taartje gemaakt. Afgelopen tijd veel geoefend en veel van jullie geleerd. Maar het bleef bij oefenen en weinig taarten echt afgemaakt
Ik vind de bruidstaarten en de 'less is more' taarten het mooist om te zien, maar als ik begin aan een taart wil ik toch weer lekker frummelen met figuurtjes enzo
Dus dit keer een baby koekiemonster, zag 'm ergens op internet en was meteen verliefd
koekiemonster is gemaakt van fondant, taart is bekleed met marsepein. Gevuld met banketbakkersroom en aardbeienjam, en afgesmeerd met witte chocopasta, weer erg lekker

Oh ja, ben laatst nog naar het Suiker Atelier in Beek geweest, om een paar taartendames in actie te zien
goeie tips gekregen en veel moois gezien. Lupe en Dolores (wat een leuke meiden!) toverden mooie dingen tevoorschijn, en heb er veel leuke dingen geleerd. Ook dat je met een paar goeie tools toch wel heel wat fijner kan werken, het bekleden en decoreren gaat dan echt beter en mooier
Ook de basics geleerd van suikerbloemen maken, daar ga ik me komend weekend aan wagen 
Bedankt voor het kijken!!!
Groetjes Anne