1 Laatst bewerkt door Kadohke (11-02-2009 22:31)

Onderwerp: te doen??

Heb een bestelling voor een taart gekregen met een afbeelding van Isabelletje de fee erop. Nou had ik daar nog nooit van gehoord. Effe gegoogeld, en dit is ze:

prinsesjeIsabelletje

Ik vind het wel een leuk feetje en de stijl spreekt me erg aan...

Niet echt de makkelijkste puzzel!!! Misschien schilderen?? Wat zouden jullie doen.

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

2

Re: te doen??

Kan, maar als je een niet al te gedetailleerd plaatje neemt kan je hem misschien ook wel puzzelen

3

Lijkt mij een uitdaging om te boetseren. Anders zou ik hem toch als puzzel maken. Je zou mooi kunnen werken met de ruchesteker. Leuke opdracht.
Groetjes Natascha

4

Ik zou zeggen: puzzelen! Moet te doen zijn lijkt me. Leuk elfje inderdaad, ben benieuwd naar je keuze maar vooral je eindresultaat natuurlijk :) !

"Begin de dag met een dansje..."

5

Die heb ik ook weleens willen maken. Zo leuk!
Ik dacht zelf aan 3d. De rok van een mega taart met een mini geboetseerd lijfje en hoofd en een gekleid taartplateau als benen. Oh, ik krijg er nu alweer zin in!
Ben benieuwd naar jouw idee!

6

Ik zou haar puzzelen, en dan nog eroverheen schilderen, om een beetje die kleureffecten te krijgen :)

Mijn website: Presentaart

7

mascha schreef:

Ik zou haar puzzelen, en dan nog eroverheen schilderen, om een beetje die kleureffecten te krijgen :)

Da's idd een goed idee. Het is echt zo'n aquarel effect, was me al aan het bedenken hoe ik dat moest gaan puzzelen.....:S

Bedankt

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl