Onderwerp: wat maak je voor een bakker?
Hallo,
mijn zusje werkt bij een lunch room waar ze ook een winkel en een banketbakkerij bij hebben. nu gaat haar collega de bankerbakker na 40 jaar trouwe dienst met de fut en ...................... of ik voor het feestje dat ze dan als collega's hem aanbieden taart wil maken !!!!!!!!!!!!!! ieeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
(die man heeft dus mijn bruidstaart 2 jaar geleden gemaakt! doordat ik ging zoeken naar een plaatje van een leuke bruidstaart ben ik hier op het forum gekomen, pas een jaar later bakte ik mijn eerste taart.)
donderdag komen ze met z'n allen bij elkaar om t een en ander door te spreken en of ik dan een voorstel wil hebben . ze weten nog niet presies wat ze willen , misschien dat ik voor iedereen op het feest taart mag maken of een taart die kado gegeven wordt en die de bakker dan mee naar huis mag nemen...
om een lang verhaal kort te maken : wat maak je voor een banketbakker die na 40 jaar met de fut gaat?
herrinder me zelf een taart die door 2 dames van hier gemaakt is met een koksmuts boven op waar kan ik die vinden ?
mijn zusje had het nog over frosty de sneeuwman maar dan als bakker maken ?
wat zouden jullie maken ?
hoop dat jullie met heel veel ideeen komen !
http://www.facebook.com/pages/Deleukste … 864?ref=ts