26

Re: Deze week......

Wauw, wauw, zucht, wat een mooi werk heb je weer afgeleverd. Je drumstel, super! Die streepjes, dat ziet niemand joh ;) En als ie toch 11 wordt al helemaal niet. Het potret, dat is schitterend, elk gezichtje weer anders en zelf het hondje erbij! Ze zijn allemaal weer erg mooi. De blije gezichtjes van de kids maakt toch wel veel goed toch, applaus voor het 'nee' kunnen zeggen tegen het andere kinderfeestje en de cc's, toch nog geen blauw busje voor je :D :lol:

Enne, die handsfreefunctie is toch wel erg handig h

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

27

tjemig mens! Wat een prachtige taarten maak jij ook zeg!

To WUD or not to WUD, that's NEVER the question!

28

wauw wauw wauw!! Wat een stel prachtige taarten en wat een werk!!!!!!! Top!

Dorieke

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -

29

Super taarten allemaal!!!

30

WOW! Super allemaal!
Wall-e is net echt! :thumb:

taartige groetjes, Elma en Danielle
www.taartencompany.nl

31

Jeetje Jol, je bent echt niet wijs!!!! Wat een boel taarten zeg!!! en allemaal zo supermooi!!! waar haal je in hemelsnaam de taart eh tijd vandaan????

32

Ooooh... allemaal stuk voor stuk super. Maar die Wall-e met die dikke poppetjes, geweldig gewoon. Hoe krijg je't bedacht. Heeel, heel, leuk en mooi!

Corinne
Sugar & Flour

33

Sweet Carolyn schreef:

We krijgen binnenkort een blauw busje met pilletjes en een dwangbuis :lol: :lol: :lol:. Als we maar met zijn drieen bij elkaar mogen blijven zitten. ;)

:lol: :lol: :lol:

Laat ze het hier thuis maar niet lezen, je brengt iemand op een idee!

Groet, Jolanda

34

super taartennnnnnnnnnnnnnnnn ..erg mooi???
en waar heb je die malletje van Karen davis vandaan????

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

35

Prachtig hoor! Allemaal!!!

groetjes Syl

36

Tjee! Je kunt direct weer een taartloze maand inbouwen na deze productie om weer een beetje bij te komen! Ze zijn stuk voor stuk geweldig :Y. Wall-E springt er inderdaad uit, maar ook het drumstel en het hart zijn super.
Wat gebruik je trouwens grote taarten voor je kinderfeestjes, waarom niet wat kleiner? Scheelt je misschien wat tijd (van een 16 cm vorm kun je er 4 - 6 kwijt in de oven in 1 keer :D).
Maar toch een vraagje: heb je (en anderen die zulke producties draaien ook) er nog wel lol in? Je wil toch iedere taart mooi afleveren (en dat is te zien!) en daar gaan zoveel uren in zitten... Is het dan nog leuk?

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

37

Wauw wat een taarten en wat een productie weer zeg! Drumstel is super! Assepoester ook erg mooi! Vind het portret echt geweldig gemaakt!!

38

wauw, wat ben jij goed!!! mooi zeg!

groetjes José

39

Sigrid schreef:

Wat gebruik je trouwens grote taarten voor je kinderfeestjes, waarom niet wat kleiner? Scheelt je misschien wat tijd (van een 16 cm vorm kun je er 4 - 6 kwijt in de oven in 1 keer :D).

Ik vind het juist zo leuk, dat ze met een echte taart naar huis gaan (en niet een klein bolletje of cupcakes). 16 cm is ook wel een mooie maat, maar dan zou ik weer meer vormen moeten aanschaffen (voor feestjes die ik eigenlijk niet doe....) Ik heb 3 bolvormen van 20 cm en die kan ik (met gemak) in

Groet, Jolanda

40

Pooh schreef:

Enne, die handsfreefunctie is toch wel erg handig h

Groet, Jolanda

41

Wat moet ik nou nog zeggen over je taarten, ik ben een van je grootste fans en alles wat je maakt is mooi! Moet zeggen dat ik dat hart wel erg leuk vind met al die koppies, dan zijn de molds inderdaad wel erg handig.

Bij mij is het uiteindelijk 7 uur in de ochtend geworden, uurtje slapen en om half 10 had ik de dames voor de workshop in huis. Zwaar weekend dus, maar zeg steeds vaker nee en dat bevalt goed.

Ga nu maar snel de waterkoker en het koffieapparaat aanzetten, jij en Caroline zullen zo wel voor de deur staan!!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

42

Wauw, gave taarten allemaal! Je Wall-E taartje en het drumstel zijn echt helemaal te gek.

Groetje,
Toetje

43

Alle taarten zijn super maar de familietaart bezorgt je wel kippenvel!!!! Echt geweldig gemaakt.

Ben nieuw in de taartwereld en ben erg nieuwsgierig naar alles op dat gebied.

44

WAUW mooie taarten weer zeg! En het verhaal van de familietaart is echt heel bijzonder, kan me voorstellen dat het lastig is om nee te zeggen!!!

Groetjes Desiree
mijn taartjes vindt je op Nieky.nl of op hyves! Niekytaarten

45

Het zijn fantastische taarten...maar dat drumstel vind ik wel helemaal top :Y

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

46

Poeh, poeh, poeh h

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

47 Laatst bewerkt door Jol321 (10-02-2009 19:34)

conny4u schreef:

super taartennnnnnnnnnnnnnnnn ..erg mooi???
en waar heb je die malletje van Karen davis vandaan????

De vraag eerder vergeten te beantwoorden: ik heb het malletje uit Birmingham meegenomen, maar o.a. Petra81 (taart en decoratie) verkoopt 'm in haar (web-)shop en de taartenfee in Belgi

Groet, Jolanda

Kijk en je assepoes was ik vergeten, maar hij blijft leuk, vooral met al die boetsersels!!!!

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

49

Geweldig mooie taarten.

Wil jij bij ons een workshop volgen? Kijk dan op www.hetbontetaartje.nl

50

Kan alleen maar zeggen: petje af voor z

"Begin de dag met een dansje..."

Berichten [ 26 tot 50 van 54 ]

Pagina's Vorige 1 2 3 Volgende

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Deze week......