Onderwerp: sierrandje
hallo, heeft iemand tips of n idee hoe ik zo,n mooie sierrand kan maken onderaan de taart, ik heb (nog) geen uitstekers. en hoe krijg je die het mooist bevestigd?
alvast bedankt
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » sierrandje
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
hallo, heeft iemand tips of n idee hoe ik zo,n mooie sierrand kan maken onderaan de taart, ik heb (nog) geen uitstekers. en hoe krijg je die het mooist bevestigd?
alvast bedankt
http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=1305
Je hebt er drie verschillend ervan.
Als je nu al wat wil maken en je hebt niets in huis. Je kan met een klein glas rondjes uitsteken en die halveren en dan naast elkaar aan de onderkant van je taart plakken, gewoon met wat water op een kwastje, zo deed ik het ook toen ik nog geen uitstekers had.
Succes
misschien een houten latje? dan snij je daarmee randjes af. of met een pizzamesje...
mijn laatste randje heb ik met een doordrukker van de playdoh gemaakt...
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=46099
en voor beginnende taartbaksters is het satijnband ook altijd nog een uitkomst
en voor beginnende taartbaksters is het satijnband ook altijd nog een uitkomst
En ook voor niet-beginners Gebruik ze nog regelmatig
Maar ik vind de randen uitstekers (frill cutters) van de webshop een uitkomst
Je kan ook een kant spuiten met botercreme en een spuit mondje
Ik rol wel eens een lange slang , die leg ik onderaan de rand,en dan druk ik er een balltool in ( kan ook best met iets anders als het maar een leuk patroonte maakt ) Voordeel is dat het erg snel en gemakkelijk is, en er leuk uitziet. Nadeeltje kan zijn dat je dan onderaan je taartstuk een dikkere bekelding hebt, maar niet iedereen vindt dat een probleem
of gewoon een lange strook maken van je marsepein en dan met een mesje gewoon lukraal een baan snijden, dus je mesje in een golvende beweging door je marsenpein halen
Dat heb ik hier gedaan:
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » sierrandje