Re: Het blijft z
Wauw, geen idee hoe dit werkt, maar het resultaat is prachtig. Wat een mooi plaatje.
Sugar & Flour
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Het blijft z
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wauw, geen idee hoe dit werkt, maar het resultaat is prachtig. Wat een mooi plaatje.
ja, Patchworkcutters zijn erg leuk om mee te werken en deze vind ik eeeeeeeeeeeerg leuk geworden.
Deze heb ik nog niet, hmm, net een hele grote bestelling gedaan maar die heb ik zeker over het hoofd gezien.
Heel erg leuk gemaakt
Echt super lief!!
je hebt echt een hele mooie taart gemaakt zeg!
en misschien een rare vraag (ben beginner srry!) maar de patchworkcutters zijn echt friemelwerk dus ik vroeg me af of je het dan gewoon met blanke marsepein maakt en dan inkleurt ofzo, of dat je het echt stukje voor stukje doet (als dat uberhaupt al kan)vind de patchwork cutters namelijk super mooi maar zou echt niet weten hoe ik ze voor zo'n resultaat zou moeten gebruiken.
Ik heb nog plekjes vrij op 3 maart
Hihi, geintje 
't Is geen rare vraag hoor, maar ik gebruik geen marsepein maar 50/50 gumpaste en fondant (omdat ik te lui van om Mexican paste te maken
). Sommige dingetjes doe ik door en door kleuren, meest met poeder trouwens, en met diezelfde poeder dust of verf ik weer. Meestal heb je
Wat een dotje.
ziet er prachtig uit 
Ik heb nog plekjes vrij op 3 maart
Hihi, geintje
't Is geen rare vraag hoor, maar ik gebruik geen marsepein maar 50/50 gumpaste en fondant (omdat ik te lui van om Mexican paste te maken). Sommige dingetjes doe ik door en door kleuren, meest met poeder trouwens, en met diezelfde poeder dust of verf ik weer. Meestal heb je
Zooo leuk is deze geworden! Die cutters wil ik ook hebben...
Nou, ik heb
wauw! Wat gaaf. Ik ga ook zeker een keer een cursus doen hiervoor (en voor nog veel meer dingen die zo mooi zijn maar waarvan ik niet eens zou weten hoe ik moet beginnen!)
oohhhh leuk!!! Ik geloof dat ik binnenkort weer een workshopje kom volgen bij je 
Oow wat een leuke taart. Heel gaaf.
wat een dotjes!!!
Wat een superschattig taartje!
Deze heb ik ook liggen! Als ik deze taart zie heb ik gelijk zin om ook aan de slag te gaan!! 
Echt helemaal geweldig.......ziet er zo leuk uit!!!!
mooi gedaan. Ik weet niet of dat in mijn bloed zit om met die pacth gevallen te werken, lijkt me zulk priegelwerk!!!!!!!
is een gezellig plaatje geworden!!!!!!!!!!!!
Heb jij nog tijd over dan....???
Het is inderdaad een erg leuk taartje geworden! 
Heeel erg mooi gedaan
klinkt wel als veel werk maar het resultaat mag er dan ook echt zijn 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Het blijft z