1

Onderwerp: bekleden van hartjes

Hallo allemaal graag jullie deskundige advies voor deze beginner.  Zaterdag heb ik met een aantal vriendinnen (beginners) een taart middag. Nu heb ik in mijn hoofd om bovenop mijn ronde taart  3 hartjes te maken die ik uit kapsel heb gestoken. Dus een soort verhoging. Nu had ik in gedachten om eerst de ronde taart te beklede en dan de losse hartjes en die dan op de taart te plakken maar dan zie je een naad.
Nu lukt het versieren aardig hoor maar het strak bekleden van de taart nog niet echt. Wat is slimmer de hartjes eerst op de taart en dan alles in een keer bekleden of in zoals ik zelf had bedacht.

2

Re: bekleden van hartjes

Je eerste plan lijkt mij het beste!!!

3

per stuk bekleden. de naad kun je altijd verstoppen onder een sierrandje gemaakt met uitgestoken hartjes, of kleine balletjes, of een rolletje maken en die om de taartrand te doen.

4

Lijkt me wel heel erg lastig die 2 de optie.

5

Bedankt voor het mee denken als het eindresultaat toonbaar is zien krijgen jullie het na het weekend te zien

6

birmaantje schreef:

Bedankt voor het mee denken als het eindresultaat toonbaar is zien krijgen jullie het na het weekend te zien

Voor ons is alles toonbaar; gewoon laten zien!! ;)

Doe waar je van houdt, en je zult houden van wat je doet!
Groetjes, Ienke

7

vergeet ook niet de hartjes even te laten opstijven met botercreme in de koelkast, dan gaat het bekleden veel makkelijker, want door het uitsnijden zullen ze behoorlijk kruimelen

8

Ik heb een de stap genomen en ga jullie toch het resultaat van mijn 4e taart zien.
Hij staat op mijn album met de volgende link:http://www.mijnalbum.nl/Album=AF8X8TUO

9

Oeehhh hij is leuk geworden zegggg!!!