Onderwerp: kneden met de mixer
hallo allemaal
Het doorkneden van marsepein is altijd een lekker zwaar karwei. Zou dit ook met de deeghaken van de mixer kunnen of gaat dan heel de structur eraan?
Jos
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » kneden met de mixer
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
hallo allemaal
Het doorkneden van marsepein is altijd een lekker zwaar karwei. Zou dit ook met de deeghaken van de mixer kunnen of gaat dan heel de structur eraan?
Jos
het kan wel ik weet alleen niet of je machine het aan kan.
Dan legt je handmixer het loodje denk ik... .
Oke, en mijn mixer is pas nieuw dus daar moet ik even over denken.
Bedankt Jos
Ik heb van de week MMF gemaakt en dacht ook dat het kneden met de deeghaken sneller was. Ben er maar gauw mee opgehouden voordat mijn handmixertje erbij neer viel!
Helaas, dan zet ik maar even mijn tanden weer op elkaar. Hoewel ik wel moet zeggen dat de marsepein uit de shop veel zachter is dan die van Planet Cake dus dat scheelt weer.
Jos
gewoon de marsepein 7 sec in de magnetron en je kan er prima mee kneden
klinkt misschien gek, maar ik gooi de marsepein in mijn broodbakmachine, die kan het met gemak aan en ik zet hem op de stand van deeg maken,
na een kwartiertje is het klaar, je moet het wel verpulveren dus in hele kleine stukje erin doen eigenlijk verkruimelen dus
klinkt misschien gek, maar ik gooi de marsepein in mijn broodbakmachine, die kan het met gemak aan en ik zet hem op de stand van deeg maken,
na een kwartiertje is het klaar, je moet het wel verpulveren dus in hele kleine stukje erin doen eigenlijk verkruimelen dus
Hey! Dat was nou nog niet in me opgekomen. Ga ik ook eens uitproberen
wie geen kracht heeft, moet zijn hersens gebruiken
Bedankt Christol,
Ik heb een broodbakmachine, dus dat ga ik zeker proberen en de ook de magnetron
tip van Ricky is het proberen waard.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » kneden met de mixer