Re: Dummy gemaakt voor de opening van een taartenshop.
Wauw Caroline jij maakt toch van die supermooie taarten h
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Dummy gemaakt voor de opening van een taartenshop.
Wauw Caroline jij maakt toch van die supermooie taarten h
mooiiiiii....ga m Dinsdag in het echt bewonderen
Heel erg mooi zeg!
En Petra succes met winkel!
Geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oh! Mooi! Gave krullen! Erg prachtig!
groetjes Sas
wow die is echt supermooi zeg, en Petra heel veel succes morgen!!
Ik val weer van mijn stoel...........Jij bent echt een superwijf! Omdat Petra geen tijd had......?! Volgens mij slaap jij al 2 weken niet....Wat een prestatie weer naast al je "echte" werk. Ik vind 'm erg leuk.
Prachtig is tie zeg! Misschien kom ik hem zaterdag in het echt bewonderen.
Als ik mijn man zo ver krijg om even mee naar Ridderkerk te gaan
Hele mooie taart!!
Ik ga van de week ook de taart in het echt bewonderen!! wist niet dat Petra hier ook op net forum zat...klein wereldje!!
Prachtig is tie zeg! Misschien kom ik hem zaterdag in het echt bewonderen.
Als ik mijn man zo ver krijg om even mee naar Ridderkerk te gaan
We zijn alleen van maandag tot vrijdag open dus zaterdag kun je beter niet doen .
Maarre het is zo superlief van Caroline dat ze het wilde doen. Ze had al veel opdrachten staan en toch wilde ze dit voor mij doen. Ben er zo blij mee! Caroline is echt een topwijf!
Oooow prachtig gemaakt zeg.
Helemaal geweldig goed gedaan,top.
Prachtig zeg.
Doe je die krullen nu uit je losse pols erop leggen? Ik neem aan dat het gewoon marsepein of fondant is.
Of gebruik je een mat of zo, dat je precies kan zien, waar je het neer kan leggen.
En zo ja, welke gebruik je dan?
Hij is erg mooi en stijlvol! Maar ik had stiekem ook niet anders verwacht!
Gewoon hartstikke mooi, PRACHTIG!!!!!!
Gaaf zeg, heel erg mooi gedaan!!
heel mooi,en echt mijn kleuren.
Ik ga naar de winkel vanmiddag,en ik hoop dat ik nog een stukje mag proeven
groetjes
oeps!!!!ik lees dat een dummie is
jammer,maar wel beter voor de lijn
prachige taart zeg!!
MarielleM1978 schreef:Prachtig is tie zeg! Misschien kom ik hem zaterdag in het echt bewonderen.
Als ik mijn man zo ver krijg om even mee naar Ridderkerk te gaanWe zijn alleen van maandag tot vrijdag open dus zaterdag kun je beter niet doen .
Maarre het is zo superlief van Caroline dat ze het wilde doen. Ze had al veel opdrachten staan en toch wilde ze dit voor mij doen. Ben er zo blij mee! Caroline is echt een topwijf!
Dat is jammer dat jullie alleen door de weeks open zijn. Maar goed dat je het hier zegt, anders had ik voor een dichte deur gestaan.
Helaas zal het er dan voor mij nooit in zitten om eens langs te komen, dat heb je als je fulltime werkt.
Jammer, eindelijk een taartenwinkel in de buurt, kan ik er nooit heen.
Prachtige taart/dummy Caroline! Ziet er weer strak uit!
Groetjes, Monique
Petra81 schreef:MarielleM1978 schreef:Prachtig is tie zeg! Misschien kom ik hem zaterdag in het echt bewonderen.
Als ik mijn man zo ver krijg om even mee naar Ridderkerk te gaanWe zijn alleen van maandag tot vrijdag open dus zaterdag kun je beter niet doen .
Maarre het is zo superlief van Caroline dat ze het wilde doen. Ze had al veel opdrachten staan en toch wilde ze dit voor mij doen. Ben er zo blij mee! Caroline is echt een topwijf!Dat is jammer dat jullie alleen door de weeks open zijn. Maar goed dat je het hier zegt, anders had ik voor een dichte deur gestaan.
Helaas zal het er dan voor mij nooit in zitten om eens langs te komen, dat heb je als je fulltime werkt.
Jammer, eindelijk een taartenwinkel in de buurt, kan ik er nooit heen.
Als je het van te voren even laat weten kan ik wel zorgen dat ik er even een uurtje ben hoor op zaterdag
Erg mooi!
mooi gemaakt hoor
prachtig gedaan heel erg mooi en hij staat bij mijn favorieten inmiddels
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Dummy gemaakt voor de opening van een taartenshop.