1

Onderwerp: Riddercakejes

Mijn zoontje is vorige week 5 geworden en heeft o.a. cupcakes getrakteerd. In de stijl van zijn (ridder)feestje. Heel simpel met een schildje en citroenbotercr

2

Re: Riddercakejes

Leuk gedaan!  maar wat een megatraktatie....( of ben ik nu ouderwets....)

3

leuke taraktatie hoor

Harmien schreef:

Dat was ook mijn eerste gedachte.....wat veel voor een traktatie! 't Ziet er wel heel leuk uit!!!! Ik zou dit meegeven aan 't eind van een kinderfeestje, maar niet in de klas trakteren. (Maar daarin ben ik misschien ook wel heel ouderwets...zegt zij die nog maar 26 is...)

Hahaha wat geweldig op de foto gezet en wat super joh....echt heel leuk zo en superder luxe en origineel!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

6

Dat heb je erg mooi op de foto gezet.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

7

Wow erg mooi gemaakt hoor.

8

Leuk!!! Ook heel leuk gepresenteerd en op de foto gezet

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

9

erg leuk

10

Harmien schreef:

Ik sluit me bij je aan. Een cctje is meer dan genoeg hoor.

11

Prachtig! Mooi uitgewerkt en ik neem aan dat de bovenste foto puur voor de chique foto is en niet d

Groetjes, Niels.
Wil je onze taarten zien? Bezoek dan: http://www.nisastaarten.nl

12

dracul schreef:

Prachtig! Mooi uitgewerkt en ik neem aan dat de bovenste foto puur voor de chique foto is en niet d

13

Ziet er lekker uit en mooi gefotografeerd ook!

dracul schreef:

Een zakje chips+pakje drinken+ zakje met nog wat klein snoepgoed+ speelgoedje is (helaas) redelijk normaal tegenwoordig.

Gelukkig is dat bij ons (nog?) niet zo, wel vaak een klein speelgoedje erbij maar gekker dan een gummetje of ballon of stempelstift is dat niet. En je kunt als ouder toch zelf het goede voorbeeld geven? Jij betaalt dus bepaalt wat er getrakteerd wordt toch! Origineel is veel leuker dan veel.

Creatieve groetjes van Diana

14

Ik ben nog maar een groentje, want zoonlief zit net op de basisschool.
Maar ik ga echt niet zoveel trakteren... Hij kreeg van de week trouwens 2 traktaties op een dag, een cc en een mini nep snickers. De laatste had hij mee naar huis. Dat vind ik dan normale traktaties maar goed.
Neemt niet weg dat jij er een hele leuke traktatie van hebt gemaakt!

Hij is ontzettend leuk en erg chic zo in die koker.

Chocolate comes from cocoa, which is a tree. That makes it a plant. Therefor chocolate is salade.

16

Ze zijn erg leuk!
Ik was even aan het rondneuzen voor een traktatie passende bij een kasteeltaart, maar ik vind snoep er ook bij erg veel hoor. Ik twijfelde eigenlijk al over de cc zelf, met al die suiker/kleurstof. Mijn kinderen geef ik eigenlijk nooit snoep, op school wordt dat (gelukkig) ook maar zelden uitgedeeld en als dat dan veel is (zoals een tijdje terug bijv een zuurstok) erger ik me daar soms ook aan, dus vandaar ook mijn twijfel. Het is gewoon hartstikke ongezond en er zijn regelmatig jarigen.

17

Mooi!!

Groetjes Janny

18

Heel leuke traktatie,mooie foto met de beker en zwaard erbij.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

19

Heel leuk gedaan! Ziet er super leuk uit!!
Op school zullen ze vast niet alles geven,krijgen ze de rest mee naar huis!
Ik vind het ook super leuk om een tractatie te maken!En er is toch niet elke dag iemand jarig

20

Super leuke tractatie zeg! ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

dracul schreef:

...
Een zakje chips+pakje drinken+ zakje met nog wat klein snoepgoed+ speelgoedje is (helaas) redelijk normaal tegenwoordig.

W

22

erg mooi!

dat kokertje is ook leuk.  Ik vind het echt niet te veel voor een traktatie hoor. Je hebt er echt je werk van gemaakt, ik vind het echt mooi gedaan, met dat bijpassende kaartje er aan en zo.

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

23

zo.... hij zal echt helemaal de blits hebben gemaakt!!

Kijk ook eens op: [url=http://www.cakestudio.nl
Groetjes.... Constance  :) voor leuke 3D workshops

Berichten [ 23 ]

Pagina's 1

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren