Onderwerp: ruzie met de sugargun
Hemeltje, ik heb gewoon spierpijn in m'n hand van 't knijpen. 'k Heb 't maar gewoon opgegeven en ben sliertjes gaan rollen.
Hebben jullie dat ook, dat de sugargun soms gewoon n
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » ruzie met de sugargun
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hemeltje, ik heb gewoon spierpijn in m'n hand van 't knijpen. 'k Heb 't maar gewoon opgegeven en ben sliertjes gaan rollen.
Hebben jullie dat ook, dat de sugargun soms gewoon n
Dan moet je de fondant even wat zachter maken, crisco er doorheen of een paar tellen in de magnetron.
fondant wil bij mij ook minder dan marsepein. Marsepein schiet er echt doorheen en fondant knijp ik mijn handen stuk op :-( Mmf wilde vorige week helemaal niet (hoe zacht ik het ook maak trouwens)
dorieke
ik zet dat ding af en toe wel eens onder mijn kin om kracht te zetten met fondant, maar marsepein gaat echt soepeler
Ja, dat heb ik ook. Marsepein gaat super, maar fondant is een crime, lukt echt niet!!! Ik heb het al geprobeerd om in de magno te doen. Ik zal de volgende keer crico proberen.
[MOVE] --> Decoreren
Gisteren de gun gekocht en uitgeprobeerd met fondant
Veel crisco erdoor en bij de kleinere gaatjes paar seconden in magnetron dan gaat het als een trein
Wel even aan de achterkant meewerken, maar ik heb zeker geen problemen gehad met het knijpen (en ik heb al bijna geen kracht in m'n handen na 2 operaties)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » ruzie met de sugargun