1

Onderwerp: decoratie malletjes,stempels,structuur matjes

Hier in nederland een erg leuk site www.dekwast.nl  Veel stempels, malletjes (onder fimo klei) en kunstof structuur matjes. Prijzen zijn ook aantrekkelijk!

2

Re: decoratie malletjes,stempels,structuur matjes

dat is een super goeie site, heb hem gelijk opgeslagen.

Goed gevonden van je Ruth :)

3 Laatst bewerkt door Dot (02-02-2009 22:32)

en totaal niet duur! (setjes van 3 uitstekers voor 1,75

Groetjes, Dorothea.

4

Mooie winkel ook, hij zit in Den Bosch, ik haal er altijd mijn teken en schilder spulletjes :)

5

Ik kom er ook graag in den bosch.........Handige en leuke spulletjes!

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

6

die structuurmatjes heb ik bekeken, maar die zijn ong 14x16cm dus lijkt me, dat als je daarmee je marsepein wilt doen, dan blijf je toch die randen zien?? Wie heeft hier ervaring mee?

Groetjes, Dorothea.

7

Ze zijn alleen voor kleine stukjes, zoals plankjes, lapjes, kleding van boetseersels, enzovoort. Of bijvoorbeeld voor de bekleding van cupcakes. Wil je ze voor een taart gebruiken, moet je een grote mat hebben idd

Die sculpey push molds zijn trouwens erg leuk ook, zie ik!

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

8 Laatst bewerkt door Maroesja (04-02-2009 14:08)

Ik had zelf ook een site gevonden en geplaatst, maar kreeg een reactie dat het niet kan ivm weekmakers ed. Dat het alleen voor klei is.
Zijn er dames (of heren) die wel het gebruiken?

Groetjes Maroesja

Groetjes Maroesja

9

ik gebruik wel al die malletjes en er gebeurt niks met je eetbare dingen , je haal het er gelijk weer uit en het blijft er geen dagen in zitten , bij de kwast staat bij de pushmolds erbij dat je er ook chocolade in kan doen .

ieder moet het voor zich zelf weten  denk ik ,maar is niks mis mee .

groetjes brigitta
mijn blog:  http://thehighteastamper.blogspot.com/

10

als je t niet vertrouwd kun je ook nog huishoudfolie er tussen doen, alleen loop je dan t risico op "vouwen".

maar zoals gezegd...t komt maar een paar tellen in aanraking met je marsepein of fondant. En bij weekmakers is het zo dat je dagen lang achtereen moet kauwen en sabbelen op n ding voordat er evt schade ontstaat.