1

Onderwerp: lieverheersbeest voor neefje

Mijn neefje werd een half jaar en mijn zusje vierde een piepklein feestje. Goeie reden om eens een grote bol (20 cm) te proberen. Viel niks tegen, al lukte het me niet zo goed om hem strak te krijgen als ik wilde (bleef op een of andere manier bobbels aan zijkant houden).

Maar ze vonden hem prachtig en lekker! Gevuld met after eightvulling (voor zwager), citroenkwarktaartpudding (voor zus) en bovenin met zelfgemaakte appelmoes zodat de kleine vent ook kon smikkelen. Hij vrat zijn kommetje er bijna bij op :D.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-QO78QXD6.jpg

Niet echt een schitterende foto, maar vergat er thuis zelf een te maken, vervolgens om mijn fototoestel mee te nemen, dus deze heeft een trotse oma even geschoten.

2

Re: lieverheersbeest voor neefje

wat een schatje

Veel liefs Rafaëla

Leuk!!!!

Groetjes van Barbara.
*Je kunt ook kijken bij mijn album als je dat leuk lijkt wat ik  heb gemaakt*: http://www.mijnalbum.nl/Album=MXG4QRGH

4

Wat een leuk lieveheersbeestje.

5

Leuk lieveheersbeestje. Ziet er toch heel strak uit.

Groetjes, Elly

Mooi & leuk gedaan zo met die bloemetjes eromheen!

7

dat is nou echt zo'n lief schattig klein liefheerstbeestje, deze gelukkig om in te bijten;)

8

Leuk hoor!

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

9

Heb je leuk gedaan.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

10

Wat leuk om te vieren als je kindje 6 maanden oud is, haha, daar hoort zeker een schattig taartje bij. Heb je leuk gedaan! :Y

11

Heel leuk!

12

Heel leuk gedaan!! Ik kan echt niet zien dat het niet strak is, want het ziet er wel strak uit, hoor!! Wat zijn we soms kritisch naar onszelf toe. ;)

Winkel en webshop in Houten. Voor PME & Wilton Cursussen. www.liescakeshop.nl