26

Re: Simpele dummy :)

'k Vind die eenvoud helemaal mooi! En ik ben stinkend jaloers op je mooie letters :) !

"Begin de dag met een dansje..."

27

Martine schreef:

Mooi hoor zo'n strakke dummy, ziet er goed uit!
Heb je misschien nog een hoe-krijg-je-een-letter-uit-de-uitsteker-tip? Dacht dat het heel makkelijk zou zijn, maar nog even snel een paar (marsepein..)letters eruit halen bleek iets te optimistisch ;)

Ik hoorde al meer geruchten dat het moeilijk zou zijn, ik vind ze juist heel makkelijk! :D

Je kan bijvoorbeeld de letters gelijk op de ondergrond drukken (beetje vochtig maken aan de achterkant), en dan blijven ze gelijk plakken op de taart.

Anders een beetje stevige fondant/marsepein (beetje tylose bijvoorbeeld), uitrollen, uitsteken, dat ze nog in de uitsteker zitten. En dan doe ik met een naaldje of sat

Mijn website: Presentaart

28

Gaaf zeg.

Groetje,
Toetje

Zien er heel aantrekkelijk uit. Het zijn mooie taarten die vragen om aandacht.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

30

Wat maak je toch een prachtige taarten ( en meer) voor Sugarlicious!

groetjes Sas

Groetjes, Niels.
Wil je onze taarten zien? Bezoek dan: http://www.nisastaarten.nl

31

superstijlvol die dummy!!
Ik hoop dat de webshop die letters snel zal aanbieden, want ze zijn echt super..

(hint hint..)

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
nieuwsgierig naar mijn taartjes? : www.keetie.com

32

mascha schreef:

Ik hoorde al meer geruchten dat het moeilijk zou zijn, ik vind ze juist heel makkelijk! :D

Je kan bijvoorbeeld de letters gelijk op de ondergrond drukken (beetje vochtig maken aan de achterkant), en dan blijven ze gelijk plakken op de taart.

Anders een beetje stevige fondant/marsepein (beetje tylose bijvoorbeeld), uitrollen, uitsteken, dat ze nog in de uitsteker zitten. En dan doe ik met een naaldje of sat

33

Mooi! Simpel maar daardoor juist heel mooi!

Eigen taart is goud waard!
Groetjes, Carlinda
www.carriescakes.nl

34

Gave taarten, op een staat voor mij de dummy. Prachig!!!!!!!!!

35

Zeg, als je je verveelt, ik heb ook nog plaats in mijn workshop ruimte voor mooie dummies!!!

Hij is werkelijk prachtig door zijn eenvoud en die letters, tja, we houden we maar niet over op......moet misschien toch maar weer eens bellen met zuid-afrika, maar het dan via mijn schoonmoeder laten lopen, die woont daar, dus dan kan ik ze veel goedkoper hier krijgen!!!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

36

Bien schreef:

Zeg, als je je verveelt, ik heb ook nog plaats in mijn workshop ruimte voor mooie dummies!!!

Is goed hoor :D Ik vind het heel leuk om dummies te maken, zonder Hello Kitty enzo ;) :D De regel is: de ingredi

Mijn website: Presentaart

Berichten [ 26 tot 36 van 36 ]

Pagina's Vorige 1 2

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Simpele dummy :)